• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : سلاح شعر
  • نظرات : 1 خصوصي ، 14 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    به نام حضرت دوست
    .
    سلام دوست بزرگوار
    .
    جلسه نقد وبلاگها
    اين هفته ميزبان
    و بلاگ روزهاي عاشقي
    http://wooingdays.blogfa.com
    مي‌باشد.
    .
    صميمانه منتظريم تا
    از عطر حضور شما در جمع‌مان استشمام كنيم
    .
    باشد كه دعاي دسته جمعيمان به اجابت نشيند
    و فرج مولا و مقتدايمان نزديك گردد
    .
    به نمايندگي از نويسندگان وبلاگ روزهاي عاشقي - سيد محسن
    .
    وعده ديدار ما :
    .
    يکشنبه: 14 / 11 / 86 ساعت 17 الي 19 - خيابان سيد جمال الدين اسد آبادي ( يوسف آباد ) - خيابان 21 - پارک شفق - فرهنگسراي دانشجو - سراي کتاب
    .
    .
    در پناه حضرت دوست

    با سلام

    وبلاگ « راز اشک » با مطلب « مناظره عشق و عقل » به روز شد متظر حضور سبزتان هستم

    ((عقل مي گويد بمان و عشق مي گويد برو... واين هر دو، ‌عقل وعشق را، خداوند آفريده است تا وجود انسان در حيرت ميان عقل و عشق معنا شود .))

    با سلام
    وبلاگ « راز اشک » با مطلب « مناظره عشق و عقل » به روز شد متظر حضور سبزتان هستم

    ((عقل مي گويد بمان و عشق مي گويد برو... واين هر دو، ‌عقل وعشق را، خداوند آفريده است تا وجود انسان در حيرت ميان عقل و عشق معنا شود .))

    شعر هم بسيار زيبا بود

    از هديه زيباتون بسيار متشكرم و با عرض پوزش از اين كه به خاطر من به زحمت افتاديد وممنون براي همه چيز

    ساخت و ساز در حريم منظري كاخ آپادانا همچنان ادامه دارد ...

    تعيين حريم نشدن محوطه‌هاي باستاني شوش عامل اصلي به وجود آمدن چنين ناهماهنگي‌هايي است

    يك عضو هيات مديره‌ي انجمن دوست‌داران ميراث فرهنگي شوش گفت: ساخت‌وساز در حريم منظري كاخ آپادانا در شوش هنوز ادامه دارد. susa

    علي بويري‌منجي در گفت‌وگو با خبرگزاري (ايسنا) در خوزستان اظهار داشت: با وجود مخالفت‌هاي اداره‌ي ميراث فرهنگي و انجمن دوست‌داران ميراث فرهنگي شوش با ساخت‌وساز در حريم منظري كاخ آپادانا ، كار ساخت ساختمان پيش‌دانشگاهي اداره‌ي آموزش و پرورش با ارتفاع 15 متر در نزديكي ديوار شرقي كاخ و مشرف بر حريم منظري اين بناي باستاني هم‌چنان ادامه دارد.

    وي بيان كرد: نامه‌نگاري‌ها، رايزني‌ها و بررسي‌هاي لازم و ارايه‌ي راهكارهاي مناسب با مسؤولان آموزش و پرورش براي توقف اين طرح، دست كم از خردادماه امسال آغاز شده‌اند؛ اما تمام اين تلاش‌ها در كنار تذكر نمايندگان مجلس به وزير آموزش و پرورش، تاكنون نتيجه‌اي نداشته‌اند.

    عضو هيات مديره‌ي انجمن دوست‌داران ميراث فرهنگي شوش يادآوري كرد: طبق قوانين و مصوبات هيات وزيران مصوبه‌ي سال 1382، اجراي پروژه‌هاي عمراني در حريم محوطه‌هاي باستاني بايد با انجام مطالعات و استعلام و صدور مجوز ازسوي سازمان ميراث فرهنگي صورت گيرد.

    او ادامه داد: محوطه‌ي باستاني شوش كه جزو گسترده‌ترين محوطه‌هاي باستاني كشور است، تاكنون تعيين حريم نشده كه اين خود، دليل عمده به‌وجود آمدن ناهماهنگي و در برخي موارد بي‌توجهي به حريم آثار است. بويري‌منجي با تاكيد بر اين‌كه كاخ آپادانا در شوش از ارزشمندترين محوطه‌هاي باستاني‌ كشور است، افزود: محوطه‌هاي باستاني شوش با داشتن آثاري متعلق به تمدن و فرهنگ هفت‌هزار ساله‌ي ايران، بخش بزرگي از تاريخ و تمدن كشور را در خود جا داده‌اند. وي همچنين به در جريان بودن پرونده‌ي ثبت جهاني شوش اشاره كرد و گفت: انجام چنين ساخت‌وسازهايي به مشكل‌آفريني و در نهايت ثبت نشدن شوش در فهرست ميراث جهاني يونسكو منجر خواهد شد.

    او تاكيد كرد: هرچند اجراي پروژه‌هاي عمراني به نفع عموم جامعه خواهد بود، ولي اجراي آن‌ها نبايد به هر قيمتي و بدون هماهنگي با سازمان ميراث فرهنگي صورت گيرد، بلكه با انجام مطالعات علمي و دقيق از اجراي چنين طرح‌هايي در حريم محوطه‌هاي

    + غزه 

    صهيونيست»، شايع‌ترين فحش در ميان آلمان‌ها! (3)

    البته گفتني است کلمه "نازي" هم متقابلاً يکي از بيشترين فحش هايي است كه ميان شهرک نشينان صهيونيستي ردوبدل مي شود.

    در همين راستا منابع آگاه در آمريکا نيز اعلام کردند: يهوديان افراطي نيز که از مخالفان سرسخت رژيم اشغالگر قدس هستند، همواره از کلمه "صهيونيست" براي فحاشي و توهين به يکديگر استفاده مي کنند.

    برخي بررسي هاي نشان مي دهد که مساله "هولوکاست" امروزه در ميان خود جوانان صهيونيست نيز اهميتي ندارد.

    + غزه 

    صهيونيست»، شايع‌ترين فحش در ميان آلمان‌ها! (2)

    اين کارشناسان مي افزايند مسلمانان طوري رفتار مي کنند که تدريس اين موضوع در مدارس به معني تأييد و حمايت کامل "اسرائيل" است.

    تاکنون چندين بار درس "هولوکاست" توسط استادان تاريخ حذف شده، زيرا آنان مي دانند که در صورت تدريس، با واکنش شديد دانش آموزان روبرو خواهند شد.

    در همين راستا از سوي ديگر "جوتفريد کوسلر"، کارشناس "موسسه پژوهشي و بررسي هولوکاست" که مقر آن در شهر فرانکفورت قرار دارد، در اين باره مي گويد: کلمه "صهيونيست" به يکي فحش هاي شايع در ميان دانش آموزان و دانشجويان آلماني تبديل شده است.

    از سوي ديگر "سوزان آوربن"، تاريخدان آلماني در اين باره مي گويد: در تدريس اين گونه مسائل بايد از روش تدريس گذشته استفاده کنيم و متناسب با نسل جديد آن را آموزش دهيم، زيرا فرزندانمان در زمان ديگري نسبت ما زندگي مي کنند.

    وي در ادامه افزود: در حاليکه امروزه کودکان و شهروندان مهاجر که از کشورهاي شرقي به کشورهاي غربي آمده اند و هر روزه شاهد اقدامات نژادپرستانه از سوي غربي ها هستند، چگونه مي توانيم به آنان در مورد "هولوکاست" توضيح دهيم و سپس از آنان بخواهيم که به تسامح ديني ايمان داشته باشند و در کنار يکديگر زندگي کنند؟!

    + غزه 

    صهيونيست»، شايع‌ترين فحش در ميان آلمان‌ها!

    يك روزنامه صهيونيستي در گزارشي به بررسي وضعيت يهوديان آلمان پرداخت و با اذعان نسبت به اينكه مسئله "هولوكاست" براي نسل جديد بي اهميت است، افزود: کلمه "صهيونيست" به يکي فحش هاي شايع در ميان دانش آموزان و دانشجويان آلماني تبديل شده است.

    به گزارش رجانيوز، "عوفر آدرت" روزنامه نگار سرشناس هاآرتص در اين گزارش كه با عنوان "يهودي؛ بدترين فحش آلمان شرقي"، درج شده نوشت: آخرين بررسي هاي انجام شده توسط "مرکز فدرالي آلمان براي آموزش سياست" نشان مي دهد که معلمان آلماني نمي توانند به راحتي در درس تاريخ، مبحثي را که به "هولوکاست" اختصاص دارد، به دانش آموزان تدريس كرده و آن را همانطور که مي خواهند براي آنان تشريح كنند.

    مجله آموزشي "فوکوس- شولي" نيز در آخرين شماره خود طي مقاله اي به بررسي اين موضوع پرداخته و در مصاحبه هاي مختلف، معلمان آلماني اين مشکلات و سختي ها را بيان مي کنند. براي نمونه يکي از معلمان در اين باره مي گويد: يک بار داشتم به طور کامل موضوع "هولوکاست" را براي دانش آموزان توضيح مي دادم. آنان به جاي اينکه سوالاتي در مورد قربانيان و تعداد آنان بپرسند، در مورد مسائل حاشيه اي که اصلاً اهميتي در اين موضوع ندارد، سوال مي کنند و اين نشان دهنده بي اهميت بودن موضوع براي آنان است.

    اين معلم تاريخ در ادامه مي افزايد: بايد بپذيريم که نسل جديد حساسيت کمتري نسبت به نسل گذشته در مورد اين موضوع از خود نشان مي دهد.

    در ادامه اين بررسي آمده است: زياد بودن تعداد مهاجران شرقي در آلمان نيز به بي اهميت شدن موضوع "هولوکاست" در اين کشور کمک کرده است. کارشناسان آلماني علت اين مساله را افزايش روز افزون تعداد مسلمانان در اين کشور مي دانند.

    سلام خدمت شمابزرگوار

    با مطلبي تحت عنوان حنظله يكي از ياران امام حسين به روزم

    منتظر حضور سبزتان هستم

    التماس دعا

    سلام وبلاگ قشنگي داريد.
    اگر از وبلاگم که در مورد اخبار آخرين توطئه دشمنان اسلام در هلند عليه قرآن مجيد و همچنين آخرين اخبار مسلمانان در اروپا است ديدن کنيد منت بر من گذاشتيد.
    اگر صلاح دونستيد لينک کنيد تا ساير دوستان هم از اوضاع جهان اسلام مطلع بشوند.
    يا علي
    سلام

    بسيار عالي است .

    اگر سليقتون گرفت طرف ما تشريف بياوريد .

    سلام.

    خداخيرتون بده!

    خدا نابودشون كنه ان شاءالله!

    و حاميان آن ها رو!

    سلام شعرتون كما في السابق زيبا بود

    سلام

    ممنونم از حضورتون

    ولي شما تو پست قبلي نظر گذاشته بوديد

    اگه دير اومدم دليلش همين بود كه اتفاقي ديدم

    ببخشيد

    در مورد فلسطين هم ... فعلا جز آه هيجي بر نيومد

    تا ببينيم در آينده چي بايد گفت

    پاسخ

    سلام،ممنون از نظرتون ، اما بايد بگم دعا كنيم بهتره تا اه بكشيم و اگه بتونيم فكر نابودي صهيونيست رو در تمام عالم پراكنده كنيم شايد خودشون باورشون بشه كه بايد خراب بشن و رفتني هستن همانند شعار مرگ بر شاه در زمان انقلاب و باز اين اتفاق بيفته.(انشا الله)