• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : اتل متل يه مسجد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 20 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     

    محفل يارانسلام دوست عزيز وبلاگ زيبايي داريد ، انشاءالله شما را لينك مي كنم ، اگر مايل بوديد به من هم سر بزنيد .

    التماس دعا

    بسم الله الرحمن الرحيم

    * روز قدس، روز مقابله مستضعفين با مستكبرين

    "روز قدس" يك روز جهاني است. روزي نيست كه فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است. روز مقابله ملتهايي است كه در زير فشار ظلم آمريكا و غير آمريكا بودند، در مقابل ابرقدرتهاست. روزي است كه بايد مستضعفين مجهز بشوند در مقابل مستكبرين، و دماغ مستكبرين را به خاك بمالند. روزي است كه بين منافقين و متعهدين امتياز خواهد شد. متعهدين اين روز را روز قدس مي‌دانند، و عمل مي‌كنند به آنچه بايد بكنند. و منافقين – آنهايي كه با ابرقدرتها در زير پرده آشنايي دارند و با اسرائيل دوستي – در اين روز بي‌تفاوت هستند، يا ملتها را نمي‌گذارند كه تظاهر كنند. روز قدس روزي است كه بايد سرنوشت ملتهاي مستضعف معلوم شود، بايد ملتهاي مستضعف اعلام وجود بكنند در مقابل مستكبرين. بايد همانطور كه ايران قيام كرد و دماغ مستكبرين را به خاك ماليد و خواهد ماليد، تمام ملتها قيام كنند و اين جرثومه‌هاي فساد را به زباله‌دانها بريزند. روز قدس روزي است كه بايد اين دنباله‌روي‌هاي رژيم سابق در ايران، و آن توطئه‌چين‌هاي رژيم فاسد و ابرقدرتها در ساير جاها خصوصا در لبنان، تكليف خودشان را بدانند. روزي است كه بايد همت كنيد و همت كنيم كه قدس را نجات بدهيم؛ و برادران لبناني را از اين فشارها نجات بدهيم. روزي است كه بايد تمام مستضعفين را از چنگال مستكبرين بيرون بياوريم. روزي است كه بايد جامعه مسلمين همه اظهار وجود بكنند و هشدار بدهند به ابرقدرتها و به اين تفاله‌هايي كه مانده است از آنها – چه در ايران و چه در ساير جاها.

    بسم الله الرحمن الرحيم

    من طى ساليان دراز، خطر اسرائيل غاصب را گوشزد مسلمين نمودم كه اكنون، اين روزها به حملات وحشيانه خود به برادران و خواهران فلسطينى شدت بخشيده است و به ويژه در جنوب لبنان به قصد نابودى مبارزان فلسطينى پياپى خانه و كاشانه ايشان را بمباران مى كند.
    من از عموم مسلمانان جهان و دولت هاى اسلامى مى خواهم كه براى كوتاه كردن دست اين غاصب و پشتيبانان آن، به هم بپيوندند; و جميع مسلمانان جهان را دعوت مى كنم آخرين جمعه ماه مبارك رمضان را كه از ايام قدر است و مى تواند تعيين كننده سرنوشت مردم فلسطين نيز باشد، به عنوان " روز قدس " انتخاب و طى مراسمى همبستگى بين المللى مسلمانان را در حمايت از حقوق قانونى مردم مسلمان فلسطين اعلام نماين
    د. از خداوند متعال پيروزى مسلمانان را بر اهل كفر خواستارم.

    والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

    روح الله الموسوي الخميني

    سلام

    به نام تنها آفريدگار هستي

    شاهد جان مثل اينكه خيلي به سيلست علاقه مند هستيد .

    بريد كتاب درميان ژاپني ها رو بخونيد بعدش وارد سياست بشويد. لطفا

    شعرتون هم زيبا بود.

    موفق باشي

     <      1   2