• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : بگوييم امـــــام
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    عجيبه
    اين همه مطلب درمورد آقا تو وبلاگتون بوده و من نديدم!
    خدا قوت

    دست مريزاد بخاطر تموم وبلاگت. التماس دعا
    امام خامنه اي
    11 حرف، ولي هزار جمله معرفت
    اين است...
    "من مات و لم يعرف امام زمانه، مات ميتة الجاهليه"
    کلبه ي سردمان محتاج حضور گرم شماست
    پايدار باشيد


    اخه جناب فتنه گر من موندم کي گفته که سران فتنه بيان باهاشون مذاکره کنيم؟ يعني اينقدر اين نظام بدبخت شده که با شيخ بيسواد مذاکره کنه؟ يا با سروش معلوم الحال؟ يا با گنجي که از اساس امام زمان رو قبول نداره؟ حالا اصلا امثال کروبي و موسوي و خاتمي کي هستن و در چه حدي هستن که با رفتنشون وحدت ملي ما از بين ميره؟

    البته حق داري! تو هم مثل کسايي که سنگشون رو به سينه ميزني دچار توهم شدي!

    بسم الله

    امام خامنه اي دامه ظله ... عالي است ... حرف ديگري نداريم ؟ حرف مخصوص امام است. چيز ديگري هم هست ؟

    + يك فتنه گر 

    در راستاي سايه حمله نظامي به ايران اقاي خامنه اي و ياران همه از ترس به ياد وحدت افتاده اند.خامنه اي که يکسال پيش صحبت از خواص بي بصيرت ميکرد اينروزها صحبت از جذب حداکثري ميکند نمايندگان انتصابي مجلس نيز که صحبت از محاکمه سران فتنه ميکردند و خواهان اعدام موسوي و کروبي بودند حالا نامه ميدهندکه بايد دوستان انقلاب را که اشتباه کرده اند را بخشيد.امامان جمعه نيز در يک حرکت هماهنگ ميگويند که بايد به سراغ مخالفان دولت رفت و ديد مشکلشان چيست.ياللعجب. مگر جنبش سبز نمرده بود اقايان؟روز خفت و خواري تو رسيده خامنه اي.روز به زانو درامدن تو را ميبينيم به قول دکتر سروش صداي خنده خدا را ميشنوي خامنه اي؟اين نتيجه خونهاييست که سال پيش برروي زمين ريختي و اين خونها دامنت را گرفته..اقايان حکومتي ميگويند حال که شما سران فتنه توبه نکرديد لطف کنيد و بياييد با ما گفتگو کنيد. تورو خدا اخه هوا پسه ما حکومتمان در حال سقوط است.از حکومت اصرار و از سران فتنه انکار.
    پاسخ

    جناب فتنه گر ، امام خامنه اي درست در پاسخ شخصي که از نحوه برخورد با سران فتنه مي پرسيد گفتند: وحدت ما با هر کس به اندازه پايبندي او به اصول ماست .پس بي خود از آب گلالود ماهي نگيريد و خودتون رو به ملت نچسبونيد!اونهايي که مي خواستند به ايران حمله کنند که بايد طبق وعده خودشون در روز راه اندازي نيروگاه بوشهر (يعني پريروز ) به ايران حمله مي کردند پس چرا خبري نشد؟ در ضمن جذب حداکثري صحبت امروز آقا نيست مال پيش از انتخاباته و هون بود که باعث حضور 40 ميليوني شد. شما به خودت نگير !