• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : احمدي نژاد و چفيه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    در جواب احمد رضا
    قبول باشه حاجي
    خيلي حواست جمع باشه ما هم از اين موارد زياد داريم و مي بينيم و که بعضا از سهل انگاري مسئولينه و بايد جوابگوي اعمال خود باشند. اما يک نکته نبايد فراموش بشه اينکه نهادهاي متعدد دولتي کمک رسان به مستحقان مسئوليت ما و يا به نحوي مردم رو کم مي کنه ما هم به اندازه اونا و يا شايد بيشتر مسئوليم . اينو برا اين گفتم که در چند سال گذشته برخي عوامل نفوذي بيگانه که بعضا انگليسي هستند با نفوذ بين افراد مذهبي و يا اونايي که کمي اعتقاد دارن با بزرگ کردن و بدبين کردن به انحراف مي کشن و وقتي آدم متوجه ميشه مي بينه که داره زير پرچم انگليس سينه مي زنه. برخي معاويه صفتها با کمک به مستمدان توجه و جلب رضايت اونا رو به خودشون و بدبين کردن مردم از انقلاب رو دنبال مي کنن. اميدوارم شما در دام بدبينان گرفتار نشويد. انشاء الله . التماس دعا

    + احمدرضا 


    تاسف برانگيزه

    شب هاي قدر به همت جمعيت امام علي (ع) رفته بوديم براي امداد به خانواده هاي نيازمند به تبعيت از علي (ع) !! چيزهايي ديدم و شنيدم که مي خواستم خون گريه کنم !! بدبختي مردمي که هيچ سرپرست و سرپناهي ندارند !!دلم ريش شد برايشان !!

    دولت مهرورز کجاست تا به اينها برسد ؟!؟ چرا در اين چهار سال اخير روز به روز تنگدست تر شده اند ؟!؟ حالا شما خوشحالي که چفيه زنده شد ؟!؟ من با چفيه مخالف نيستم که اتفاقا خيلي هم موافقم !! اما آيا مشکل مملکت ما نداشتن يا داشتن چفيه است ؟!؟ کاربرد چفيه زمان جنگ چه بود و الان چيست ؟!؟

    عجيبه !! اگر اصلاح طلبان انقدر قدرت داشتند که به هر چيزي حمله کنند و همه چيز رو اعم از مقدسات و منافع ملي و فرهنگ و اقتصاد و سينما و موسيقي و ولايت فقيه و بسيج و سپاه و دانشگاه و چفيه و ... رو تخريب کنند پس چطور همه اين قدرت يه شبه به باد رفت !؟؟

    بس کنيد اين حرف ها رو !! به مشکل اصلي مردم بپردازيد و فرافکني نکنيد.

    پاسخ

    عزيز دل خداخيرت بده كه بفكر مستمندان هستي. اولا كه رسيدگي به فقرا فقط وظيفه دولت نيست و احكامي مثل خمس و زكات دليل اين مدعاست. دوم كه بناي اين دولت رسيدگي به مستمندان جامعه ست و من به چشم ديده م شادي دريافت كنندگان سود سهام عدالت رو. من به چشم ديدم شادي زايد الوصف مستحقي رو از دريافت زمين مسكن مهر(چيزي كه تا آخر عمرش هم نمي تونست به ديت بياره و حتي خيالش رو بكنه!). درك مي كنم حس انسانيت رو حسي رو كه ماه رمضون امسال من هم دركش كردم و جگرم رو سوزوند ولي به خودم اجازه ندادم كرده هاي دولت رو ناديده بگيرم بلكه نكرده هاي خودم و اطرافيانم جلوي چشمم اومد!