• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : 19بهمن را امروز مي فهمم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بهاره 

    پاسخ

    نيستي کجايي کوشي؟
    + مهم نيست 

    سلام
    در جواب آقا مجتبي بايد بگم تو اين هير و وير کليک کردي رو مشتي وطن فروش خيلي معذرت ميخوام! نفهم که حاليشون نشد اختلاف سياسي با فروختن وطن و انقلاب فرق ميکنه حالا که ما اختلاف داريم چرا کاري ميکنيد که دشمناي قسم خورده انقلاب براتون دست بزن شما اول تکليفتون رو با دشمناي انقلاب معلوم کنيد بعد بيان حرف بزنيد اما مثل اينکه بعضي ها اصرار دارن هم شعارهاي انقلاب رو بفروشن هم آرمانهاي امام رو نگو که اينطور نيست که عملکرد گذشته شون رو ميخواي چطور تفسير کنيد که البته نمي تونيد حمايت اسرائيل و انگليس و آمريکا و منافقان و ... کتمان کنيد و نموتنيد خوشحاليشون رو از عدم مرزبندي ها!
    که البته الآن خيلي ها شون از بازداشت دراومدن و آزاد آزاد ميگردن واقعا که بعضي ها تو باغ نيستن ها! بابا پرتقالا تموم شد! باغ ليمو رو ول کنين!
    عجب آدمايي پيدا ميشه!

    اين عادت مهره هاي سوخته است که موقع فرار ميخوان با اوردن چنين بهانه هاي بچگانه اين فرار خفت بارشون رو توجيه کنند.اين آقاي نامبارک از قماش همون محمرضاي ملعون خودمونه ديگه.با اميد برملا شدن چهره هاي فاسق و بدنامتر ديگر
    + حروف سياسي 

    سلام

    استفاده کرديم

    + مجتبي 
    حرف شما بسيار متين. ولي بوي بي‌اطلاعي ميده اين تحليلتون، اونجايي که ميگيد «مردم حتي در صورت دستگيري هم پس از طي دوره محکوميت آزاد مي‌شوند» ظاهرا اطلاع نداريد که حکومت‌ها (حتي حکومت «بحق»اي مثل حکومت ايران، حالا ديگه حکومت ديکتاتوري مصر بماند!) در مورد مخالفان نظام واژه‌هايي مثل دوره‌ي محکوميت و دادگاه و وکيل و ... را قبول ندارند. توجه شما را به تعداد زيادي جوان و پير فعال و غيرفعال سياسي که در جريان حوادث بعد از انتخابات دستگير شدند و بعد از نزديک دو سال هنوز در بازداشت موقت به سر مي‌برند و هنوز حتي تفهيم اتهام هم نشده‌اند، جلب مي‌کنم. يا مثلا آيت‌الله منتظري که تنها حرفش که به مذاق آقايان خوش نيامد اين بود که «چرا هزاران جوان (فرضا گمراه) مخالف نظام را بدون دادگاه و حکم رسمي و فقط به حکم دادگاه چند دقيقه‌اي مخفيانه اعدام مي‌کنيد؟!». لابد خبر نداريد که او را بدون هيچ دادگاه و حکم و محکوميتي ? سال در حبس خانگي نگه داشتند.

    شما از انقلاب (در حالت فعلي آن)، رهبر، رييس جمهور و ... دفاع مي‌کنيد. اين حق شماست که طرفدار هر جرياني باشيد. ولي وقتي با بي‌اطلاعي و از سر سادگي اين کار را انجام مي‌دهيد، ممکن است در ذهن خواننده‌اي که برادرش، پدرش، همکلاسي‌اش هنوز در حبس اين نظام منتظر برگزاري دادگاه است، يا به ناحق کشته شده و يا در زير شکنجه‌هاي بازداشت‌گاه کهريزک تاب نياورده اين برداشت را ايجاد کند که از ديد شما ديکتاتور آمريکايي اسراييلي مصر لااقل اين قدر انصاف دارد که مردم دستگير شده را بعد از طي دوره محکوميت آزاد کند و ممکن است خدايي ناکرده در ذهنش مقايسه‌اي بين ايران و مصر صورت بگيرد!
    موفق و پيروز باشيد.
    سلام دلم گواه ميدهد كه اين درگيري تا 22 بهمن ادامه دارد وهمان روز مردم مصر بركناري حسني مبارك خائن را خواهند ديد مردم مصر تا اخر اين ماه حكومتي جديد را برپا خواهند داشت واقعاً اين استقامت مردم مصر جاي تقدير دارد اميدوارم به هدفشان برسند . ان شالله .
    پاسخ

    خدا از دلتون بشنوه ايشالا...


    سلام

    و نه فقط ديدني است اين صحنه ها ...

    بلکه درک کردني است .