• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : مفسد في الارض يعني چه؟
  • نظرات : 2 خصوصي ، 14 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سبز انديش 

    سران فتنه

    "هيچ کس براي من اقاي هاشمي نميشه "===> مرگ بر هاشمي

    " به حمد ال... مسولين عالي رتبه نظام همه خوبند"سالهاي 75 تا 83 " =====> اين فتنه 20 سال پيش شروع شده و هاشمي موسوي خاتمي کروبي از همون اول منحرف بودند

    "" بشکنه دستهائي که نميزاره دانشجو سياسي باشه " سال 73" ======> سال 89 وزير علوم با دانشجو نما ها به شدت بر خورد مي کنيم

    "" اين اقاي هاشمي چه جوري يه شبه ايت ال.. شد ؟؟؟ سال 75 اين سوال رو دوست من تو يک جمع خصوصي تو انجمن اسلامي پرسيد فرداش برادران بسيج حکم تعليق از تحصيل رو دادند دستش همون برادران بسيجي سال 89 دختر هاشمي رو فاحشه کردند به عشق ولايت

    بس کنيد اگر دين نداريد لااقل ازاده باشيد .....

    ظاهرا سحر دارد نزديك مي شود!

    ببينيم و تعريف كنيم.

    پاسخ

    چي بگم والا!

    سلام دوست عزيز . با شعري درباره استاد شجريان به روزم .. تشريف بياريد
    + رضا 

    خدا شاهده که بشدت دلم بحال کساني مثل شما ميسوزه . گور پدر جناح چپ و راست . بنده ي خدا برو زندگيتو بکن . چون اصولا کساني مثل شما انسانهاي متعصبي هستند پس ترجيحا نبايد در مسائل سياسي وارد بشن . امام (ره) فرمود که : " آقاي مهندس موسوي کساني که با شما دشمنند توانايي اداره يک نانوايي را هم ندارند " ... ميدوني که اين جمله رو بعد از کشمکش ها رئيس جمهور وقت آقاي خامنه اي و نخست وزير وقت آقاي موسوي فرمود ... کمي از تعصب خارج شو .... فقط به حقيقت فکر کن

    پاسخ

    ممنون از نصيحتت... ولي آقا رضا بحث ما به هيچ وجه جناحي نيست که حالا بخواد گور پدرشون باشه يا نباشه! بحثث روي اصول و ارزشهاست! دو مفهومي که بدون اونها زندگي ما, زندگي نيست که بخوام برم زندگيم رو بکنم!!! در ضمن من که اين جمله رو تو صحيفه ي امام پيدا نکردم!

    سلام برشما

    دردودل يك هنرمند (پست جديد)

    سلام
    دوست داري مترجم صدام که محبوب اسرا بود را بشناسي ؟
    پس تا آخر مطلبم را بخوان .
    + حروف سياسي 

    منتظريم سران فتنه فرار کنند. بعد از اينکه فرار کردند انشاالله محاکمشان مي کنيم.

    شما هم انقدر به ما گير ندهيد. ما يه چيزايي مي دونيم که شما نمي دونيد.

    پاسخ

    پس با بچه هاي بالا هم مرتبط بودي و ما خبر نداشتيم ها؟!
    روم سياهه شاهد جان..
    پاسخ

    خدا نکنه برادر!

    سلام از اين مسؤلين ما هيچ بخاري بالا نمي ايد 2 ماه ديگر هم اين مسائل فراموش ميشود وهيچ سران فتنه اي محكوم نمي شود فقط حرف است اينها خيالتان راحت . فقط اينها زباني بلد هستند محكوم بكند و لي چند ماه است كه هيچ عملي نمي كنند فكر نمي كنيد خودشان نمي خواهند اقدامي بكنند؟ويا شايد مي ترسند؟
    + اميد 
    اين جماعت طرفدار نظام کلا حرفهاشون با هم تناقض داره! نميشه يه بحث منطقي باهاشون کرد!
    آقاي شاهد! شما که مي‌فرماييد خامنه‌اي نايب برحق امام زمان است و درايتش فلان است و بهمان و ايشان را لايق لقب امام ميدانيد! يعني ايشان نتوانسته يک قاضي عادل راستگوي شجاع با آن درايتش بر مسند رياست قوه قضاييه بنشاند؟؟! الحمدلله رييس قوه قضاييه دست‌نشانده مستقيم رهبر است. و اگر فرضا منصوب مجمع تشخيص مصلحت بود چه‌ها که نمي‌گفتيد و لابد به اسراييل و آمريکا مي‌چسبانيدش! در مملکتي که به حرف رييس قوه قضاييه هم نمي‌توان استناد کرد چون دروغ‌گو و ترسو است و از يک حرف رهبر سواستفاده کرده که ترس و بي‌درايتي خودش را مخفي کند چگونه مملکت امام زماني است؟!
    پاسخ

    حضرت امام خامنه اي نايبي برحق امام زمان (عج) هستند و خواهند بود. شما قاضي عادل و البته شجاع و مدير و مدبر معرفي بکن ببين به جاي آقاي آملي استفاده مي شه يا نه! در ضمن انتخاب مسئول يک کاري نه به معني قبول داشتن صد در صد افعال و گفتار اون شخص هستش و نه به معني تأييد تمام کارهاي صورت گرفته در اون دستگاه. بلکه در شرايط موجود و از بين گزينه هاي پيش رو بايد بهترين رو انتخاب کرد و اين بهترين لزوما تمام شرايط ايده ال ما رو نخواهد داشت.فکر نمي کنم فهميدن اين موضوع کار سختي باشه!
    منطق منافققين!!!...
    به روز کردم وبلاگم رو با بي منطقيه منافقين ...
    امروز يه صحنه خيلي بد ديدم که خيلي اذيتم کرد .
    چشمتون روز بد نبينه بي وجدانا به آدم رحم نمي کنن انتظار داريم به عکس رحم کنن ...
    ...
    خدا قوت .
    سر بزنيد و لعن بفرستيد ...
    + صرفا جهت اطلاع 
    «آملي لاريجاني با اشاره به موضوع سران فتنه گفت: در بحث محاکمه سران فتنه و برخورد با آنها يک سري مصلحت وجود دارد که تصميم‌گيري درباره مصالح نظام صرفا به عهده من نيست. اين تصميم‌گيري‌ها و تشخيص مصلحت‌ها وابستگي‌ به ولي فقيه دارد و فراتر از تصميمات قوه قضائيه است که اين را مکررا گفته‌ايم.
    لاريجاني با اشاره به اين مطلب که من تصميم مصلحت‌آميز ولي‌فقيه را صحيح مي‌دانم، گفت: اگر با برخي از اين سران فتنه برخورد مي‌شد مي‌بينيد که اين افراد به امام‌زادگان تبديل مي‌شدند.»
    http://www.hayat.ir/?page=showbody_news&row_id=73892

    اين که ملت ميگويند مرگ بر ديکتاتور ريشه‌اش همين است! در ديکتاتوري ترين حکومت‌ها هم قوه قضاييه استقلال دارد. نه مثل اينجا که تمام تصميمات کشور حول يک نفر مي‌گردد.
    محکوم کردن با اين که چقدر حاضرند برايش هزينه کنند دو بحث مختلف است. مقام معظم رهبري بيشتر از هر کس ديگر به جايگاه مردمي موسوي و کروبي واقفند و از تبعات محاکمه آنها مي?ترسند. همان طور که شاه نمي‌خواست يک مو از سر امام کم شود.
    پاسخ

    صرفا جهت اطلاع! ما هم به مصالح نظام واقفيم اما جناب لاريجاني تعلل خودشان را به پاي رهبر مي نويسند چون رهبر معظم دقيقا در همان ابتداي فتنه گريها فرمودند بايد مطالبه عمومي براي محاکمه به وجود بيايد که اين مطالبه در "نه دي" به وجود آمد و به همين دليل هم رهبر در آن زمان بسيار از بصيرت مردم شادمان شده و فرمودند اين روز هم بايد جرو روزهاي تاريخي ملت ايران ثبت شود! از آن تاريخ به بعد اين آقايان ديگر بودند که ترس يا هر مسئله ديگر خودشان را بر مبناي آن صحبت آقا گذاشته و ادامه صحبت ايشان را از ياد بردند!
    + اميد 
    محاکمه سران فتنه و محاکمه نشدنشان تا اين لحظه به دستور مستقيم «مقام عظماي ولايت» است و قوه قضاييه و هيچ مقام ديگري کوچکترين اختياري در اين رابطه ندارند. سوال شما هم به صورت مستقيم متوجه شخص ايشان است. ايشان هم به دليل عشقي که به مقام خود دارند مثل س... از اين اقدام مي‌ترسند. بهتر است خودتان را خسته نکنيد.
    پاسخ

    جناب, شما خودت رو بي خود خسته نکن! اين جور حرفها شايعاتي هستند که شما ها سرزبونها انداختين وگرنه مقام معظم رهبري بيشتر از هر کس ديگه اي تو سخنرانيهاشون سران فتنه رو محکوم کردن و اين چيزي نيست که کسي بتونه روش سرپوش بزاره
    بستگي داره كه سران فتنه رو كي بدونيد؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!