• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : 10راه براي داشتن خودروي ميلياردي!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 14 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + 4 آشنا 
    با سلام مگه 504از 405 قديمي تره ههههههههههههههه
    پاسخ

    مگه نمي دونستي؟
    سلام.بدين وسيله اعلام مي گرددخبر خودكشي دانشجوي دانشگاه شريف اصلاح گرديده است.لطفا براي خواندن خبر درست تر از ماجرا به وبلاگ صداي عدالت تشريف بياوريد
    + رضا 
    ببخشيد پابرهنه اومدم وسط
    اگر منظور از اين که همه متخصصان بسيجي بودن اينه که کارت بسيج دارن که بله همه‌شون کارت بسيج دارن که البته بعد از مرگشون صادر ميشه معمولن. اين روال بسيجه!
    مثلا شهيد عليمحمدي که عکس روي کارتش عکس پرسنلي نبود!!!
    تو فرهنگ لغت به اين ميگن شهيد دزدي! ميگن شارلاتانيسم!

    ولي جهت اصل مطلب من يک درخواست عاجزانه دارم و اون اينه که يک جمله روي کاغذ بنويس که «خودروي شخصي خاتمي در حراجي ...» و يک چند دقيقه‌اي بهش نگاه کن! اونوقت هر فحشي که به ذهنت ميرسه (که احتمالا توش تجملات و منافق و توطئه صهينونيست و سرگرم کردن سر مردم با اراجيف و پرداختن به حواشي به جاي خدمت رساني و ... ديده ميشه) رو بيا اينجا صادقانه بنويس ما استفاده کنيم!

    بهتر نبود جناب احمدي نژاد به جاي اين همه تبليغات چندماهه رسانه‌اي و ... مثل مردم عادي خودروي فرسوده‌اش را با تحويل به ايران خودرو از رده خارج مي‌کرد تا لااقل مهر تاييدي بر مردم‌داري و ساده‌زيستي‌اش باشد!؟ و نشان مي‌داد که رييس جمهور ايران تافته‌ي جدا بافته اي نيست و قانون با او مثل بقيه رفتار مي‌کند؟ در اين صورت لازم هم نبود که يک بدبختي را پيدا کنند که با دريافت تسهيلات (از سپاه) اسما دو و نيم ميليارد تومان اين ماشين را بخرد و بعد تيتر يک خبرها کنند!
    پاسخ

    مي گم اقا رضا شما عجب اطلاعاتي داري! نکنه اطلاعاتي هستي؟!اون آقاي خريدار خودش به شما گفت از سپاه تسهيلات گرفته؟... اون آقاي خاتمي که شما اسمشون رو بردي هشت سال رئيس جمهور اين مملکت بود و هشت سال خون به دل ما کرد ولي به حرمت راي هموطنانم هيچ وقت کلماتي نظير اونچه که شما و همفکراتون نثاردکتر احمدي نژاد مي کنيد رو درموردشون به کار نبردم. اين همون اعتقاديه که در جواب کامنت قبليتون عرض کردم. نه فقط احمدي نزاد بلکه هر ايراني ديگه اي هم مي تونه خودوري تعويضيش رو به مزايده بزاره _همچنان که در عمل همينطوره و با نزديک شدن به تاريخ تعويض اتوموبيلها در واقع مزايده اي در کوچه و بازار بر سر هر خودروي تعويضي در حال اجراست . فقط کافيه دقت کنيد!- .....در ضمن من که راه داشتن همچين ماشيني رو به سادگي و در 10 بند توضيح دادم . خاتمي يا هرک ديگه اي هم اگه مي تونه همين کارها رو انجام بده قول ميدم خودروش رو بيشتر از اين هم بخرن. ما که بخيل نيستيم!
    + سبز 

    واقعا در عجبم

    اخه عين روز روشن کمتر از 2 سال ديگه يا اين اقاي مخلص تومار ولايت رو مي پيچه يا شما محبان ولايت اينو هم مثل هاشمي يه شبه مي کنيد ضد ولايت فقيه اخه تا کي ؟؟؟؟؟؟؟؟ بس نيست؟؟؟؟ به خدا خون هاي ناحقي از اين جهل که شما بهش چنگ زديد و در اغوش گرفتيد و اسمش رو گذاشتيد بصيرت به زمين ريخته شده به خدا سوگند که در طول تاريخ به نام دين از چون شمايانيد بهره مند شدند و بر پشت شما نشستند و تازيانه زدند بر ازاد مردان منادي انسانيت اخه تا کي مي خواهيد سواري بديد و دل به نا کجا ببنديد که مثلا دين داريد ؟؟؟؟؟؟؟؟ به خدا دين نداريد به خداوندي خدا اين دين نيست به خدا باتوم و پوتين بسيجي تو صورت هم وطن نمي خوره به خدا علي خوني به ناحق نريخت به خدا حسين قيام نکرد جز براي اخلاق چرا ماشين فروشي اين ادم رو به دعاي فرج مي بنديد ريحان واقعي رو اين ادم تشخيص مي ده؟؟؟؟ شاهد عزيزم پسر خوب من که مي دونم تو پاکي و دلت مي تونه مثل اينه باشه اگه از اين گرد و غبار پاکش کني اخه خودت مي دوني اين ادم فقط 2 سال اعتبار داره بعد از 2 سال باز چه جوري مي خواهيد توجيه کنيد؟؟؟؟

    دلم مي گيره قتي مي بينم کساني که مي تونند خوب باشند و به درد جامعه بخورند اين جوري ...

    پاسخ

    جناب سبز ممنون اگه به فکر من هستيد...ما طبق دستور امامي عمل مي کنيم که اسلام ناب محمدي رو به جهانيان نشون داد و گفت : معيار حال فعلي افراد است.! پس براي هر شخصي حال فعلي او مورد نظر و تايد يا رد ما هست و تا وقتي که خطايي ازش سر نزده از هيچ حمايتي کوتاهي نمي کنيم. براي ما پول و درامد و سود مهم نيست که امروز کم باشه و فردا زياد! آدم وقتي بر اساس اعتقادت حرف بزنه و عمل کنه هيچ وقت و هيچ لحظه اي از کار خودت پشيمون نمي شه من هم خدا رو شکر تا امروز دقيقا بر اساس اعتقادم عمل کردم پس مطمئن باش پشيمون نيستم. در ضمن خوبه به عرضتون برسونم درصد زيادي از دانشمندان و متخصصاني که به درد جامعه خوردن و کاري کردن که خيرش به همه برسه افرادي با تفکرات بسيجي بودند و هستند و خواهند بود.
    سلام
    مثل هميشه زدي به هدف!
    (با اينکه زياد تو وبلاگا نظر نميدم ولي اين يکي رو حيفم اومد!)
    با اجارتون با نام خودتون تو آبدارخونه منتشر شد!
    پاسخ

    سلام . شما لطف داري.
    + الهه 
    اون تيکه سبزي ها رو خوب اومدين
    هرکسي نمي فهمه يعني چي
    پاسخ

    نه ديگه دوستاي من همه آي کيو شون بالاست!
    و البته داشتن يک مشاور مارموز ...
    پاسخ

    مار موز؟؟؟؟
    سلام. خيلي جالب بود.
    جناب آقاي محمدي، ميشه بفرماييد ملاکهاي تشخيص يک فرد عوام فريب در نظر شما چيه؟!
    تنها کسايي که از رهبرانتون حمايت ميکنن عوام فريب نيستن درسته؟
    سلام . ممنون که آپ کردي. بنظر تو نفرات برتر کنکور سال 80 الان کجا هستن؟؟؟؟!!! نفرات برتر کنکور 80 اينجان!!
    پاسخ

    حيف که من 79 کنکور دادم وگرنه منم اونجا بودم! :دي
    + خانم گل 


    سلام آدرس اين سايت آپلود فارسي رو مي خوام سرعتم لاک پشتيه سايت آپلودم فيلتر شده

    راستي من تو باغچه خونمون کمي نعنا کاشتم به نظرت شرايطشو دارم کمک کنيد لطفا منم ا اينا مي خوام

    پاسخ

    خب با کمي تخفيف مي تونيم بگيم که يکي از شرايط رو داري. تبريک مي گم . فقط نه تا شرط ديگه باقي مونده. سعي کن، تو مي توني!
    + ... بزرگه 


    سلام.

    اضافه کنيد داشتن توفيق در خدمتگذاري مردم و افتادن محبت الهي در قلوب مردم که منجر به بيرون آمدن از صندوق انتخابات شود.

    پيروز باشيد.

    ما بدين در نه پي حشمت و جاه آمده ايم...
    چقدر ازين پستتون خوشم اومد....خوبي؟
    پاسخ

    خوشحالم که خوشتون اومد . خوبم . شما خوبي؟
    دست از اين عوام فريبي ها برداريد
    پاسخ

    شما اين طور فکر کن...

    سلام

    بله ديگه اينطورياس به پا فيلتر نشيد شماهم.