• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : اخراجي ها
  • نظرات : 2 خصوصي ، 10 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + احسان 
    سلام
    به نظر شما هدف چقدر وسيله را توجيه مي كنه؟ ما براي اينكه به جامعه بگيم چه خبره هر كاري دلمان خواست مي توانيم انجام دهيم؟
    اگر كس ديگري كارگردان اين فيلم بود آيا باز هم مي توانست فيلم را به اين گستردگي نمايش دهد؟

    اتفاقا پيش پاتون تو وبلاگ اقا مسعود بودم...

    اگه با اين فيلم اينجوري نميکردند جاي تعجب داشت.به خدا...

    راستي...

    سلام.خوبي ايا...
    عطر عطش وبلاگم رو پر کرده...
    تشريف بياريد استنشاق کنيد...

    سلام

    اين ديگه مد شده همه كشور كه فيلم رو ديدن انوقت مي ياد دزفول ،تو همه چي دزفول اخره ،باپست جديد به روز هستم راستي جلسه نقد رمان هاي عباس معروفي وگفتگوي آنلاين باوي جمعه اين هفته انجمن قصه دزفول ساعت 5 باحضور اساتيد دانشگاه ومنتقدين برجسته استان برگزار ميشود حتما تشريف بياوريد .

    خدا قوت
    پاسخ

    سلامت باشيد

    سلام و وقت به خير؛

    پس اخراجي ها آمد بالاخره؟ حتما بايد برويم ببينيم با دوستان...

    راستش تا چند سال پيش انتقادات زيادي به دهنمکي داشتم، اما به خاطر مواضع درستي که بعد ازانتخابات گرفت، نقدش را رها کرده ام براي مخالفانش که کم هم نيستند...

    بر قرار باشيد


    پاسخ

    سلام ... آره حتما بريد ببينيد
    سلام. براي لگو شرمنده بلد نيستم بسازم.
    پاسخ

    مشكلي نيست خودم ميزارم ان شاءالله

    وبلاگ اشعار مربوط به فراخوان انتفاضه سوم
    http://entefaze3.persianblog.ir/
    پاسخ

    ممنون از غيرت انقلابيتون استاد.
    + جلبك سبز 

    به گزارش مشرق به نقل از هفته نامه شما، رئيس موسسه آموزشي امام خميني(علامه مصباح يزدي ) خطاب به اعضاي حزب موتلفه :

    .....

    """" عضو مجلس خبرگان رهبري افزود: بعد روي کارها و حرف‌هاي شخص جنجال‌آفرين حساس شديم، ديديم خيلي حرف‌هاي بوداري است و اصلاً حرف‌هاي ساده‌اي نيست. بنده روز به‌ روز احساس کردم که خطر بسيار عظيمي در اين جريان، نهفته است و تلاش زيادي در اين راه شده. عقلم نمي‌رسيد که آيا هيپنوتيزم است، سحر است، ارتباط با مرتاضين است؟ بنده اين جور چيزها را بلد نيستم، ولي مي‌دانستم که در اين قضيه، چيزي غيرطبيعي وجود دارد. ديديم که اين شخص مسئله‌دار، اين آقا را مسخّر کرده و او توي مشتش هست. البته قرائن فراوانند و خود شما بيشتر از ما اطلاع داريد که حتي تأثير نگاه و برخورد و آثار طلسمات و چيزهايي از اين قبيل در کار است. البته اينها همه مسموعات هستند و بنده به چشم خودم نديده‌ام."""""

    دوست عزيزم شاهد به نظر شما اين اقا علامه مي تونه باشه به نظر شما ايشان مي تونه جاي بزرگاني چون مطهري باشه ؟؟؟؟ چرا بعد از 5 سال نسبت به جمله مديريت امام زمان ايشان اگاه شد ؟؟؟؟؟

    خدا به همه ما بصيرت بده ولي در زمان مناسب و در مکان مناسب

    بالاخره فيلم به شهرتون اومد؟؟؟؟؟

    گناه داريد به خدا. فيلم داره مياد رو پياده روها. اون وقت شما تازه فيلم اومده روي پرده سينما. ..... آخه ......

    به روزم. تشريف بياريد.

    + ايران 

    آيا ميرحسين موسوي بي بصيرت بود که سه سال پيش گفت: آمده ام تا عقلانيت را جايگزين دروغ ورمالي و کف بيني کنم يا آنهايي که به منتقدان دولت رمال ها، بي مهابا تاختند؟ ميرحسين موسوي بي بصيرت بود يا آنهايي که امروز از تريبون هاي رسمي افتخار خود را دستگيري جن گيرها رمال ها و… مي دانند؟ وقتي امروز اسدالله بادامچيان از نا اطميناني اصول گرايان از تقلب در انتخابات آتي سخن به ميان مي آورد آيا ذره اي شرافت و صداقت در ميان بازجويان و قاضيان و پرونده سازاني که فرزندان صادق اين ملت را با ان همه شواهد و قرائني که وجود داشت به جرم بر ملا کردن اين تقلب خفت بار، آماج شکنجه، حبس، تجاوز و قتل قرار دادند، جوابي به پيشگاه ملت ايران مي توانند ارائه کنند؟

    آري مرور همه آنچه که به عنوان مشتي از خروار مطرح شد نشان مي دهد که به راستي ميرحسين موسوي به درستي احساس خطر کرده بود وريشه هاي اصلي فساد وتبعيض وتخريب را به درستي تشخيص داده بود واين چنين بود که تا اعماق روح و جان ملت نفوذ کرد.

    اين چنين است که همچنان که محمد نوري زاد در نامه هاي خود ذکر کرده بود مهندس مير حسين موسوي همچنان در دل ملت جا دارد و روز به روز بر محبت به او و حقانيت راه او افزوده مي شود.