• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : دزفول من
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    اي كاش مسئولين حال دزفول هم مانند مسئولين زمان جنگ مي بودند اين دزفول ديگر دزفول قديم نيست
    دزفول الان چنان به كمك نماينده اين شهر(آوايي)بدعت زده شده است كه بعضي از مردم يادشان رفته كه مسجد محل عبادت و شهادت اميرالمونين بوده
    اي كاش نماينده شهر دزفول مي دانست كه هيچ يك از شهداي 8سال دفاع مقدس اهل خانقاه و برو بيا به خانقاه نداشته اند
    با اينكه حكم تخريب اين مكان نجس كثيف و حرام،از سوي شوراي تامين استان داده شده،اما نماينده دزفول آقاي آوايي پا روي اهداف و خون شهدا گذاشته است و مانع امت حزب الله مي شود
    درد دل بسيار است و وقت هم تنگ
    انشاءالله به اميد دزفولي پاك و تطهير شده از كثافت و نجاستي مثل خانقاه
    پاسخ

    ان شاءالله ايشالا واسه دوره ي بعد حواسمون باشه به کي راي مي ديم...
    + سبز انديش 

    درست است که حال که اندک اندک به دومين سالگرد انتخابات رياست جمهوري نزديک مي شويم، خواسته هاي مردم از اعتراض به نتايج انتخابات بسيار فراتر رفته، چرا که طي اين دو سال دانستند که معضلاتي که جامعه ما با آن دست به گريبان است ريشه هايي عميق تر از اين دارد، اما خبرهاي اين روزها چنان شگفت انگيز است که نمي توان به سادگي از کنارشان گذشت. از جمله اين که نمايندگان مجلس بالاخره پس از دو سال فهميدند که دولت نهم با صرف ميلياردها تومان از جيب ملت، در آستانه انتخابات و تحت پوشش سهام عدالت، تلاش کرده رأي حداقل نه ميليون نفر را بخرد. حال معلوم شد که سهام عدالت متعلق به شرکت هاي ورشکسته يا در حال ورشکستگي دولت بوده و سود سهامي در کار نبوده. اين يکي از همان چيزهايي است که معترضان به عنوان تقلب و تخلف در انتخابات مطرح کردند و به خاطر آن مورد ضرب و شتم و دستگيري و اتهام اقدام عليه امنيت ملي و زندان هاي پنج تا شش سال قرار گرفتند. اين روزها يک نکته مهم براي عام و خاص روشن شده و آن اين که نه تنها عدالت و آزادي و برخورداري از حقوق انساني در انحصار صاحبان فدرت است، که گفتن حقيقت نيز در انحصار آنان است!

    حال با چراغ سبزي که نشان داده شده مي توان رئيس دولت را دروغگو و رمال و جن گير ناميد، مي توان از فساد مالي نزديکان و يارانش سخن گفت، مي توان درباره احتمال تغيير نزديک به ده ميليون رأي فکر کرد، مي توان پرده از تبليغات دروغين برداشت، بدون آنکه به اتهام توهين به رئيس دولت و به حکم قاضي، به تحمل حبس يا ضربات شلاق محکوم شد! و جالب تر از همه اين که امپراتوري دروغ انتظار دارد مردم خشمگين از اين همه ستم آشکار، همه تقصيرها را از چشم يک يا چند نفر از نزديکان رئيس دولت ببينند و بار ديگر با شور و شوق در انتحابات مهندسي شده ديگري شرکت کنند تا با پخش تصاوبر آن، بتوان مردمي بودن حکومت را به رخ جهانيان کشيد، و لابد بعد از آن هم مسئولان بلندپايه، برگزاري پرشکوه ترين و مردمي ترين انتخابات تاريخ ايران و بلکه تاريخ بشريت را به يکديگر تبريک گويند! اي کاش صاحبان قدرت بجاي تلاش هايي از اين دست، يک مسئله مهم را مي فهميدند و آن اين که مردم ايران، داراي شعور هستند و بايد به شعور آنها احترام گذاشت. اين چيزي است که همه خودکامگان تاريخ خيلي دير درک مي کنند. آنچه در منطقه ما اتفاق افتاده، نشان داده که حکومت هايي که به موقع اين واقعيت را فهميده اند، در فهم راه هاي تداوم حاکميت خود موفق تر بوده اند. اي کاش حاکمان بجاي تلاش هاي نافرجام براي برون رفت از بن بستي که به دست خود در آن گرفتار شده اند، به آغوش ملت باز مي گشتند. اي کاش شجاعت نوشيدن جام زهر داشتند و در پي آن مي ديدند که اين مردم صبور و نجيب، عذرخواهي شان را مي پذيرند و مصالح بزرگتر ملي و تاريخي کشور را قرباني ارضاي حس انتقام جويي خود نخواهند کرد.

    حاميان جنبش سبز از فروپاشي ارکان نظام، آشفتگي نظام اقتصادي کشور و بي اعتبار شدن دولت در عرصه جهاني استفبال نمي کنند، چرا که مي دانند عواقب آن تنها دامن چند نفر يا گروه را نخواهد گرفت و آثار زيانبار آن، به منافع ملي بلندمدت مردم اين سرزمين آسيب هاي جبران ناپذير وارد خواهد کرد. اين روزها بر همگان آشکار شده که پاي بندي به خط مشي مسالمت جويانه و ايفاي رسالت آگاهي بخشي که رهبران جنبش سبز همواره بر آن تأکيد داشته اند، در همين مدت کوتاه، چه دستاوردهاي بزرگي همراه داشته است. اي کاش حاکمان هم از چنين بصيرتي برخوردار بودند و پشت سر خود، زمين سوخته برجاي نمي گذاشتند.

    + جلبك سبز 
    درود بر همه جوانمردان دزفول و خرمشهر ابادان .... درود بر روح بلند همه شهدا و درود بر خانواده هاي محترم شهدا
    پاسخ

    درود...
    + مهم نيست 
    دو وبلاگ نويس شيعه عربستاني آزاد شدند
    http://www.abna.ir/data.asp?lang=1&Id=243703

    راستي ديدي چه پسر خوبي هستم اولي برات كامنت ميذارم

    سلام

    خوبه باسالروز تولدمن دزفول دژ مقاومت شد راستي جمعه همايش شعردژ مقاومت هست ساعت8ونيم باحضو رمسولين كشوري واستاني موضوع شعر«دزفول» تشريف بياوريد اگر دزفول بوديد. مكان سالن اداره ارشاد.