• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : يک لحظه با امام
  • نظرات : 4 خصوصي ، 53 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     
    + جلبك سبز 


    آقاي خامنه اي در سخنراني که در مراسم سالگرد 14 خرداد در حضور بسياري مقامات لشگري و کشوري سخنراني مي کرد گفت: «امام بارها گفت: "اشتباه كردم"، اقرار به خطا درس مهم امام به ماست... گر چنانچه از ما عيب گرفتند، نگوئيم ما بالاتر از اينيم كه عيب داشته باشيم، بالاتر از اينيم كه به ما انتقادى وارد باشد. خود امام هم همين جور بود. ايشان، هم در نوشته‌هاى خود - بخصوص در اواخر عمر شريفش - هم در اظهارات خود، بارها گفت من در فلان قضيه اشتباه كردم. اقرار كرد به اين كه در فلان قضيه خطا كرده است؛ اين خيلى عظمت لازم دارد. روح يك انسانى بايد بزرگ باشد كه بتواند يك چنين حركتى را انجام دهد؛ خودش را منسوب كند به اشتباه و خطا.اين يكى از ابعاد مهم درس امام به ماست.» او در ادامه صحبت هاي خود گفت: « اگر به نام عدالت‌خواهى و انقلابيگرى، اخلاق را زير پا بگذاريم، ..به برادران خودمان، به مردم مؤمن، به كسانى كه از لحاظ فكرى با ما مخالفند، اما ميدانيم به اصل نظام اعتقاد دارند، به اسلام اعتقاد دارند، اهانت كرديم، آنها را مورد ايذاء و آزار قرار داديم، از خط امام منحرف شده‌ايم. اگر به نام انقلابيگرى و رفتار انقلابى، امنيت را از بخشى از مردم جامعه و كشورمان سلب كنيم، از خط امام منحرف شده‌ايم""

    ايا شاتباه نکرديد ؟؟؟؟ ايا هر اشتباهي رو ميشه جبران کرد ؟؟؟؟ ايا ظلم هايي که شد قابل جبرانه ؟؟؟ خون هاي جوانان پاک ميهنم رو به ياد مياريد ؟؟؟ مرگ انسانيت صداقت و شرافت رو يادتون مياد ؟؟؟؟ ايا قابل جبرانه ؟؟؟

    يه سواال از شما با بصيرتان شما که مي دونيد اقا الکي حرف نمي زنه به نظر شما قصد و نظر اقا چي بود ار گفتن اين جمله ها ؟؟؟؟؟

    به خوتون بيايد من شما رو مي شناسم شما خوبيد و نيت پاک داريد خواهش مي کنم تا دير نشده به تعاليم دينتون رجوع کنيد به خررد روي بياريد از چنگال کثيف تعصب بيجا اگر هستيد خارج بشيد خواهش مي کنم فقط فکر کنيد اگاه بشيد يا حتي سعي کنيد من اگر نا اگاه هستم رو با استدلال منطقي اگاه کنيد

    واقعا خواهش مي کنم

    پاسخ

    آقايي که اصرار داري جلبک خطاب شوي! اين صحبتهاي امام سيد علي رو با جون و دل گوش کردم و خدا رو خاضعانه شکر کردم که لياقت بودن و زيستن در دوران ايشون رو دارم.شما همچنان داريد بر توهمات برخي آقايون که خودشون هم اعتراف به توهم دارند پافشاري مي کنيد! کدوم ظلم؟انگار اون همه بسيجي اي که براي دفع اغتشاشات و لات و الوات بازي هاي اين حضرات به بدترين شکلي کشته شدند اصلا به چشم شما نمياد! اينهايي که شما سنگشون رو به سينه مي زنيد اگه به اصل نظام پايبند بودند کشور رو به آشوب نمي کشيدند! و به فرموده آقا امنيت رو از بخشي از جامعه صلب نمي کردند! با کمال احترام بايد بگم کسي که دچار تعصب کورکورانه شده شماييد نه ما.
    + ... وسطي 
    اماما چگونه آنقدر دلت آرام قلبت مطمئن روحت شاد و ضميرت اميدوار بود. آنهم در هنگام مرگ؟
    + ... وسطي 
    با دلي آرام و قلبي مطمئن و روحي شاد و ضميري اميدوار به فضل خدا از خدمت خواهران و برادران مرخص، و به سوي جايگاه ابدي سفر مي‌كنم. و به دعاي خير شما احتياج مبرم دارم. و از خداي رحمان و رحيم مي‌خواهم كه عذرم را در كوتاهي خدمت و قصور و تقصير بپذيرد.
    امام فراتر از زمان خودش بود..
    امام خيلي مي فهميد..
    امام آرامش خاصي داشت.
    امام توکلش عجيب بود.
    امام ديوانه کننده بود..
    شنيدم بهد از فتح خرمشهر حاج احمد متوسليان سخنراني ميکنه ميگه خدا رو شکر که تونستيم خنده رو به لب امام بياريم..
    اين امام ديوانه مننده نيست..
    به روزم..
    + سبز 

    """"" مصباح يزدي در ادامه حملات خود به طيف دولتي ها، به تشريح افکار و اقدامات "جرياني که هيچ اعتقادي به ولايت فقيه و اجراي احکام اسلامي ندارد" پرداخت و با بيان اينکه اين جريان طي چند سال اخير با سوء استفاده از نام و مسئله امام زمان کار خود را انجام داده و نفوذ کرده، گفت "متأسفانه تا کنون به صورت شيطنت آميز برخورد کردند و بر برخي شخصيت ها هم تأثير گذاشتند، اما با اين حيله ها نمي توانند کاري را به ثمر برسانند و اين آشغال ها هيچ کاري نمي توانند بکنند.""""

    اين اقاي محترم با بصيرت علامه پرفسور جهان اسلام اينو تازه فهميد ؟؟؟ لطفا به براي اين که ماهواره از کيلومتر ها دورتر ما رو گول نزنه شما که غربت و مظلوميت فاطمه زهرا و دفن غريبانه ايشان را هر سال با گريه هاي جانگذار استقبال مي کني و مثل ما عوام الناس بي سواد و جو گير نيستي لطفا بگو بصيزت يعني اين که حقيقت رو زماني بفهم و مطرح کن که به نفع خودت و جريان و تفکرت باشه؟؟؟ دين يعني اين ؟؟

    زهرا بني يقوب خودش جلو مرتظوي کلشو زد به ديوار

    سهراب ، کيانوش و محسن رو ح الامين خودشون منژيت داوطلبانه گرفتن فوت شدن

    خواهر زاده موسوي عزيز که برادر شهيد بور رو سبز ها خودشون کشتند

    ندا اقا سلطان رو دوستاش کشتند

    800 نفر تو سوريه رو اسرائيل کشت

    احمدي نژآد خودش خوبه دوستاش بد هستند

    لطفا يک داروي مخ لصي به من هم بديد که با بصيرت بشم


    گوش ما بر امر و بر فرمان توست
    *

    قيافه و صدا عوض شده ، دست که دست خداست ... و خواهد بود .

    پاسخ

    و جانمان بي هيچ دريغي فداي توست مولا جان

    به امام عشق مي ورزم چون جامع عرفان و حماسه بود.
    پاسخ

    جامع عرفان و حماسه ...چه تعبير دقيقي
    درود/ زيرا مسلمانها و به استضعاف کشيده شده هاي عالم رو از دست چندم به ليگ برتر آوردي و به زودي در فينال حق و باطل پوزه ي باطل رو به خاک مي ماليم.../بدرود
    پاسخ

    ما منتظر فيناليم تا دروازه شون رو به توپ ببنديم...
    امام عزيزم به شما عشق مي ورزم چون راهت راه هدايت بود...
    سلام .ممنون بابت مطلبتون.موفق باشي
    ياحق
    پاسخ

    ان شاء الله در اين راه باشيم...
    سلام
    ما رو که يادتون نرفته!
    بر و بچه هاي چالوس! موفق باشين (هر دو تا تون) راستي جاتون تو همايش وبلاگ نويسي خيلي خالي بود
    التماس 2A
    پاسخ

    سلام اختيار داريد ما هيچ وقت روزهاي خوب در كنار دوستان بودن رو فراموش نمي كنيم. به همه سلام برسونيد
    + خاک 
    يکي دوبار که رفت ديدار امام، تا چند روز حال عجيبي داشت. ساکت بود. مي نشست وخيره مي شد به يک نقطه مي گفت«آدم وقتي امام رو مي بينه، تازه مي فهمه اسلام يعني چه. چه قدر مسلمون بودن راحته. چه قدر شيرينه.» مي گفت «دلش مثل درياست. هيچ چيز نمي تونه آرامششو به هم بزنه. کاش نصف اون صبر و آرامش، توي دل ما بود

    امام عزيز، به شما عشق مي ورزم زيرا آرامشي راکه امروز درميهن عزيزمان شاهدهستم ازبرکت فداکاري،ايثار،شجاعت وهمت والاي شما بود.ان شاءالله من هم بتوانم براي حفظ دست آوردبي نظيرشما(انقلاب اسلامي) وترويج آن سهمي هرچنداندک داشته باشم.يادونامتان جاويدان باد.
    پاسخ

    ان شاءالله
    اماما ما دوستت داريم چون بما آموختي: " ملتي که شهادت دارد اسارت ندارد" ممنون که آزادگي را بما آموختي!!!
    پاسخ

    خدايا شهادت را نصيبمان كن...
    ما که شما رو نديديم ولي مخلص جانشينتون هستيم.
    پاسخ

    جانم فداي جانشينشون...
    + مهم نيست 

    اماما به تو عشق مي ورزم زيرا به ما كرامت انساني عطا نمودي.
    وعده خدا را محقق نموديد.شما بسان پيام بري از پيامبراكرم(ص) بوديد. كه بعد از 1400 سال اسلام ناب محمدي(ص) را زنده كرديد و بر آن تا آخرين لحظات زندگي استوار و پابرجا مانديد و نماز عشق خوانديد، عشق به عاشقترين موجود عالم به انسان.

     <      1   2   3   4      >