سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی انقلاب ما
تنهایی بهتر از همنشین بد است . همنشین درستکار، بهتر از تنهایی است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

شاهد


موسوی در بیانیه ی خود که به دنبال اغتشاشات روز عاشورا و حضور پرشکوه و بی نظیر مردم انقلابی در راهپیمایی ها و محکومیت سراسری این اغتشاشات , صادر کرد , عملا آشوبگران را هواداران خود دانست و با کمال وقاحت به جای عذرخواهی از پیشگاه امام حسین(ع) و ملت شریف ایران , با حالتی طلب کارانه برای نظام شرط تعیین می کند و اصلا به روی خودش هم نمی آورد که با این همه مدارک موجود همین الان هم از لطف نظام عظیم جمهوری اسلامی ست که اعدام نشده و راست راست در ویلاهای شمال از هوای بی نظیر این روزهای مازندران لذت می برد!

معلوم نیست چه کسی سواد اقتصادی و سیاسی این پیرمرد زن ذلیل ! را به رسمیت شمرده که حالا از بالا تا پایین دولت و قوه قضائیه و صدا و سیما و سیاست خارجی و اقتصاد کشور را به سخره می گیرد و همچنان بر توهمات دشمن پسند خود پافشاری می کند !!

موسوی در بخشی از بیانیه خود می گوید:« جنبش سبز مخالف دروغ است !!!!!! و آنرا آفتی خانمان برانداز برای کشور می داند و از اینرو دروغ های سیاسی و امنیتی و اقتصادی و فرهنگی و امثال آنرا خطری بزرگ برای کشور می دانیم.
ما یک دولت و نظام صادق و رئوف و با شفقت و مبتنی بر آراء مردم می خواهیم که به تنوع آراء و عقاید مردم نه به شکل تهدید که بلکه بصورت یک فرصت نگاه کند. ما سرک کشیدن به زندگی خصوصی مردم، تفتیش عقاید، تجسس، بستن روزنامه ها و محدود کردن رسانه ها را مخالف دین مترقی و رهایی بخش خود و مخالف قانون اساسی برآمده از این دین می دانیم.»

جناب آقای موسوی چه دروغی ازین بالاتر که رأی 24 ملیون ایرانی فهیم را از رأی 13 میلیون هوادار خود کمتر می دانی؟؟ 13 میلیونی که با گذشت زمان رو شدن چهره پلید شما و دوستانتان اکنون بسیاریشان نه تنها از رأی خود پشیمان هستند بلکه من از زبان خیلی هاشان شنیده ام که به خونتان تشنه می باشند!

                                                        

عجیب است که شما سرک کشیدن به زندگی مردم را بد می دانید اما به آتش کشیدن خانه و مغازه و حاصل یک عمر زندگی مردم را عادی می دانید!!!!

موسوی در قسمت دیگری از بیانیه می نویسد:« مسلما حرمت شکنی اگر (!!!!!)در روز عاشورا صورت گرفته باشد مورد تایید ما نیست، اما بدترین نوع حرمت شکنی را کشتن بندگان بیگناه و عزادار در روز عاشورا و در ماههای حرام می دانیم .»

می دانم قوه قضائیه ما که این روزها دایه ی مهربان تر از مادر شده و همین طور پشت سر هم رأفت اسلامی را شامل حال معاندین نظام می کند ! با استناد به همین جمله کوتاه و چند پهلو حکم به برائت موسوی و دارو دسته اش می دهد اما انصاف دهید این جمله بیشتر از اعلام تأسف از هتک حرمت روز عاشورا اعلام جنگ به نیروی انتظامی و مردم انقلابی ای که از حرمت حسینشان دفاع کرده اند , نیست؟

موسوی پخش سخنرانی حجت الاسلام علم الهدی در روز عاشورا را از صدا و سیما را تحریک مردم برای جنگ داخلی می داند و بازهم از کلام امام راحل مایه می گذارد و می گوید:« بکشید ما را , نیرومندتر می شویم» !!!!!!! من که این جمله را تأکید بر ادامه اغتشاشات بر میشمارم ,شما را نمی دانم!

موسوی:«بنده ابایی ندارم که یکی از شهدایی باشم که مردم بعد از انتخابات در راه مطالبات به حق دینی و ملی خود تقدیم کردند و خون من رنگین تر از آن شهدا نیست.» منظور ایشان از «مطالبات به حق دینی و ملی » احتمالا همان به رسمیت نشناختن و متقلب خواندن شورای نگهبان و رئیس جمهور منتخب مردم و عدم حمایت از مظلومان فلسطین و بی احترامی به امام عظیم و شأن و رهبر عزیز انقلاب و ... است! و تازه معلوم نیست منظور موسوی از این که آرزو می کند یکی از شهدا باشد , کدام دسته از شهداست! من که فکر می کنم منظور ایشان شهدایی همچون ترانه و ایمان و... خیلی دیگر که زنده از آب درآمدند  باشد چون برای این دسته از شهدا!!!! مراسم عزاداری پرشکوهتری برگزار شد!

در کنار این بیانیه موسوی توجه به نامه محسن رضایی به خدمت مقام معظم رهبری هم خالی از لطف نیست... نامه ای که رضایی به شیوه ای نه چندان زیرکانه در آن به تلاش برای تبرئه کردن و رها کردن سران فتنه از آتش خشم ملت همیشه در صحنه , دست زده است.

رضایی با تفسیربه رأی  بیانیه موسوی و البته مودبانه کردن آن می گوید:«  عقب نشینی آقای میرحسین موسوی از انکار دولت آقای احمدی‌نژاد و پیشنهاد سازنده ایشان به اینکه مجلس و قوه قضاییه به وظایف قانونی خود در قبال پاسخگو کردن دولت عمل کنند، هر چند دیر هنگام بود ولی می‌تواند سر آغاز یک حرکت وحدت بخش در جبهه معترضین با دیگران باشد.
صدور پیامی از سوی حضرتعالی و یا رهنمودهایی در یک سخنرانی می‌تواند حرکت جدیدی که برای وحدت، همدلی، برادری، گذشت و ایثار در جامعه شروع شده را تقویت و استمرار بخشد تا هم کسانی که در جناح‌های سیاسی اشتباهاتی داشته‌اند از اشتباه خود برگردند و همکاری با یکدیگر را آغاز کنند و هم از شروع فعالیت افراط گرایان جلوگیری و دشمن کمین کرده را نا امید سازند».

جناب آقای رضایی بد نیست به یاد داشته باشید که مقام معظم رهبری بسیار با سوادتر از جناب عالی هستند و خیلی بهتر از شما می توانند بیانیه ی موسوی را خوانده و خود با تدبیر و درایت علی آسایشان راهی را برگزینند که به صلاح مملکت و نظام و اسلام باشد و نیازی به اجازه و راهنمایی شما برای سخنرانی ندارند.

نترسید مردم ما بسیار ولایت مدار تر از آن چیزی هستند که شما فکر می کنید. تا دستور ولی امرمان صبر است , صبر می کنیم حتی اگر تا روز قیامت باشد و هر زمان که ...

متن بیانیه موسوی 
متن نامه محسن رضایی



شاهد ::: جمعه 88/10/11::: ساعت 5:22 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 8
کل بازدید :767628
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : شاهد[596]
نویسندگان وبلاگ :
اون یکی شاهد (@)[14]


« زبانی دارم که مانند تیغ زهراگین است. با همین زبان از عظمت ملت خود که دارای مکارم بسیار است دفاع می کنم.»
 
 
 
>>لینک دوستان<<
لحظه های آبی
فصل انتظار
پیاده تا عرش
کلبه
بندیر
جبهه وبلاگی غدیر
جامانده
اس ام اس های مثبت
سلمان علی ع
یادداشت های شخصی محسن مقدس زاده
مهربان
سامع سوم
نی نی شاهد
گل آفتابگردون
پا توی کفش شهدا
دریای دل
میم.صاد
سیمرغ
دفاع مقدس
به وبلاگ بر بچون دزفیل(دزفول) خوش اومهِ
یک نفس عمیــــــــــق
طوبای محبت
مهربانی
خاکریز ولایت
هیئت فاطمیون شهرضا
یک جرعه آسمان
عشق نامه
تربت دل
غزه در فلسطین
آنتی التقاط
نگاهم برای تو
حاج آقا مسئلةٌ
حقیقت بهائیت
از این دست
خواهر خورشید
دیسون
نیروی امنیتی
پـــــــــلاک
دکتر علیرضا مخبردزفولی
ناصیران
منم سلام
هنر آشپزی
تمهید سبز
کِلکِ بی کلک
خاک
خاکریز مقاومت دزفول
رحمت خدا
ارمینه
تا اقیانوس(میثم خالدیان)
یاد شهدای اندیمشک
اهدنا الصراط المستقیم
شاعرانه(عبدالرحیم سعیدی راد)
از 57
موجی
ملامحمد علی جولای دزفولی
بانک اشعارعاشورایی(سعیدی راد)
حروف سیاسی
وسعت دل
بُنگروز(پرموز)
ناگهان ترین
سبوحا- حاج اقا جلیلی
کیستی ما(یامین پور)
خورشید عالم تاب
یادداشتهای یک خبر نگار
سراب طنز
مرکز عاشورا دزفول
چوب خدا
راه 57
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اهواز
بچه های مسجد نجفیه دزفول
فاتحان دز
حسین سنگری
الف دزفول
التیام ( شعرهای مستعان)
گروه فعالان مجازی نخیل
بسیجیان پایگاه شهید سیادت
یاد شهیدان و رزمندگان اندیمشک
لبیک یا امام
شهید روح ا...سوزنگر
یک طلبه
پاورقی
خاطراتی شیرین از یک زندگی مشترک
باشگاه خبرنگاران-ویژه نامه شهادت حضرا زهرا(س)
عطار نــــــــــــامه
زن،بصیرت،عفاف و حجاب
نرمافزار مدیریت اطلاعات شهدا(ایثار)
کلیـــــد
میثاق(مسجدامام حسن عسکری دزفول)
خاطرات شهدا
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<