سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی انقلاب ما
[ و او را از قدر پرسیدند ، فرمود : ] راهى است تیره آن را مپیمایید و دریایى است ژرف بدان در میائید ، و راز خداست براى گشودنش خود را مفرسایید . [نهج البلاغه]

شاهد


بالانوشت:عود بسوزانید و کوچه های دلتان را مفروش از شکوفه کنید؛ که برترین مخلوقات خداوند، از راه می رسد. محمد صلی الله علیه و آله می آید؛ بامعجزه شق القمر. آسمان، به پیشوازش، خاک جزیرة العرب را ستاره می پاشد.ای همسایگان روشنی و نور! دف بزنید و آستین بیفشانید که رحمت دو جهان، با قدم های بهشتی اش، زمین را متبرک کرده است. سپیده دم، به مبارک باد دریا آمده است و کوه، سرود میلادی بزرگ را به بازتاب برخاسته. او می آید و آیین مهربانی، روح بشریت را تسخیر خواهد کرد .""الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم""

  ***************************************************                      
موسیقی یکی از ابزار تهاجم فرهنگی از قبل ، و در حال  حاظر جنگ نرم بوده و می‌باشد. آنچه که در مورد موسیقی در مورد شیطان پرستی دریکی از پست‌های قبلی ذکر شد نمونه کوچکی از تلاش دستگاه استکبار جهانی و رسانه‌های  دیداری و شنیداری امپریالیزم غرب و بالاخص هالیوود و بی بی سی در خصوص القای فرهنگ غربی و شیطان پرستی بوسیله موسیقی است.

افراد بسیار مشهوری که شاید شنیدن نام آنها در صف شیطان پرستان صهیونیست، هر شنونده و بیننده را متحیر و متعجب کند، از ستارگان سینمایی تا ورزشکاران بسیار محبوب چه خارجی و چه ایرانی! و چه سیاستمداران مشهور!

در زمان پس از پیروزی انقلاب برای ما که یه چیزایی از اون دوران متوجه می شدیم دقیق یادم هست این بی بی سی که بعضی ها دارن سنگش رو به سینه می زنن در زمان جنگ وقتی اخبارش تموم می شد گوینده، شنوندگان رو به یک ترانه بسیار زیبای فارسی  دعوت می کرد ترانه‌هایی که معمولا با مضامین بسیار زشت و یا پیش و پا افتاده و یا از عشق‌های درپیتی دختر و پسر حکایت داشت! و این درحالی بود که جوانان ما در جبهه‌ها درحال جنگیدن بودن و بسیاری از خانواده‌های شهدا و جانبازان و رزمندگان درحال درد کشیدن و بسیار دیگری آواره! این بی بی سی فارسی به ظاهر بی‌طرف کجا به درد این مردم رسید؟ به غیر از وارونه جلوه دادن مسائل و یا استفاده از اخبار درست و نتیجه گیری غلط از آنها؟ و بقول بعضی‌ها از 100 خبر 99تا راست بود اما یه دروغش به همه اون 99تا می چربید! که البته الآن شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی که مثل قارچ رشد کردن هرکس به طریقی دین این رسانه‌ی پیر رو ادا می کنن!

از همه اینها که بگذریم موسیقی و بخصوص موسیقی حرام مثل صدای ترانه‌های عجیب و غریب ماشینهایی که از کنارمون در خیابون رد میشن و یا شوهای رنگارنگ و ترانه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای یکی از روزمره‌ترین و عادی‌ترین مسائل برای خانوده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و ... شده و حتی ترانه و رقص بصورت آن لاین! با دستگاه‌های متنوع یکی از لوازم لاینفک بسیاری از عروسی‌ها و مجالس جشن و عروسی و...

نظرشما رو به این مطلب جلب می کنم:مدونا خواننده مشهور امریکایی است که از آیین کانولیک به فرقه کابالا(فرقه عرفانی یهود یا شیطان پرستان صهیونیست) گرایش پیداکرده است که همراه همسر خود با شیمون پرز نیز دیدار می کند.

دیوید بکام فوتبالیست مشهور که شاید عکسش به درودیوار اتاقتون، آدمس بچه‌ها ، مجلات ورزشی و در جستجوی گوگل هم براحتی میشه دیدش! به همراه همسرش در ماه مه 2004 به عضویت فرقه کابالا درآمده است(حالا دلایل تیپ زدن‌های عجیب و غریب خودشو و بچش رو میشه توجیه کرد!)

یک مورد واقعی برای تاثیر سریع و غیرقابل انکار اینگونه پیامها بر مغز این است که در یکی از سینماهای نیویورک در طی پخش یک فیلم خاص، میزان خرید نوشابه کوکا کولا و پاپ کورن به چندین برابر حالت عادی می رسید. دلیل آن این بود که صحنه قابل دیدن دریک لحضه برای چشم در روای نوار فیلم 5 یا 6 قاب است؛ طراح این کار بین هر 16قاب یک اسلاید کارگذاشته بود که روی آن نوشته شده بود نوشیدن کوکا کولا و خوردن پاپ کورن لذت بخش است، دیدن این اسلاید برای چشم غیرممکن بود و این قضیه زمانی لو رفت که فیلم روی یکی از همین اسلایدها پاره شد و این عبارت روی سینما دیده شد که البته کار به دادگاه کشیده شد. این نمونه نشان گر قدرت مغز انسان است که از هر کامپیوتر سریعتر و دقیقتر عمل می کند.

حال به نظر شما چه قدر از اینگونه پیامها پشت ترانه‌ها و آهنگهایی که ما هرروزه خواسته و یا ناخواسته به اونا گوش میدیم پیدا میشه. به نظر شما اگه حتی هیچ پیغام مخفی هدفداری از این دست هم پشت این ترانه ها و آهنگها هم نباشه حتی با یک دید کاملا ساده لوحانه و سفیهانه!؟ چی؟

پیامبر اکرم(ص) در حدیثی با این مضمون می فرمایند : "گوش دادن به غنا باعث بی غیرتی مرد نسبت به زنش می شود"

التماس دعا



شاهد ::: سه شنبه 88/12/11::: ساعت 11:36 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 145
بازدید دیروز: 102
کل بازدید :767933
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : شاهد[596]
نویسندگان وبلاگ :
اون یکی شاهد (@)[14]


« زبانی دارم که مانند تیغ زهراگین است. با همین زبان از عظمت ملت خود که دارای مکارم بسیار است دفاع می کنم.»
 
 
 
>>لینک دوستان<<
لحظه های آبی
فصل انتظار
پیاده تا عرش
کلبه
بندیر
جبهه وبلاگی غدیر
جامانده
اس ام اس های مثبت
سلمان علی ع
یادداشت های شخصی محسن مقدس زاده
مهربان
سامع سوم
نی نی شاهد
گل آفتابگردون
پا توی کفش شهدا
دریای دل
میم.صاد
سیمرغ
دفاع مقدس
به وبلاگ بر بچون دزفیل(دزفول) خوش اومهِ
یک نفس عمیــــــــــق
طوبای محبت
مهربانی
خاکریز ولایت
هیئت فاطمیون شهرضا
یک جرعه آسمان
عشق نامه
تربت دل
غزه در فلسطین
آنتی التقاط
نگاهم برای تو
حاج آقا مسئلةٌ
حقیقت بهائیت
از این دست
خواهر خورشید
دیسون
نیروی امنیتی
پـــــــــلاک
دکتر علیرضا مخبردزفولی
ناصیران
منم سلام
هنر آشپزی
تمهید سبز
کِلکِ بی کلک
خاک
خاکریز مقاومت دزفول
رحمت خدا
ارمینه
تا اقیانوس(میثم خالدیان)
یاد شهدای اندیمشک
اهدنا الصراط المستقیم
شاعرانه(عبدالرحیم سعیدی راد)
از 57
موجی
ملامحمد علی جولای دزفولی
بانک اشعارعاشورایی(سعیدی راد)
حروف سیاسی
وسعت دل
بُنگروز(پرموز)
ناگهان ترین
سبوحا- حاج اقا جلیلی
کیستی ما(یامین پور)
خورشید عالم تاب
یادداشتهای یک خبر نگار
سراب طنز
مرکز عاشورا دزفول
چوب خدا
راه 57
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اهواز
بچه های مسجد نجفیه دزفول
فاتحان دز
حسین سنگری
الف دزفول
التیام ( شعرهای مستعان)
گروه فعالان مجازی نخیل
بسیجیان پایگاه شهید سیادت
یاد شهیدان و رزمندگان اندیمشک
لبیک یا امام
شهید روح ا...سوزنگر
یک طلبه
پاورقی
خاطراتی شیرین از یک زندگی مشترک
باشگاه خبرنگاران-ویژه نامه شهادت حضرا زهرا(س)
عطار نــــــــــــامه
زن،بصیرت،عفاف و حجاب
نرمافزار مدیریت اطلاعات شهدا(ایثار)
کلیـــــد
میثاق(مسجدامام حسن عسکری دزفول)
خاطرات شهدا
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<