سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی انقلاب ما
کار نیک را به جاى آرید و چیزى از آن را خرد مشمارید که خرد آن بزرگمقدار است و اندک آن بسیار ، و کسى از شما نگوید دیگرى در انجام کار نیک از من سزاوارتر است که به خدا سوگند ، بود که چنین شود ، چه نیک و بد را مردمانى است ، هر کدام را وانهادید اهل آن ، کار را به انجام خواهد رسانید . [نهج البلاغه]

شاهد


دیروز مصاحبه ای انجام دادم با جناب حجه الاسلام راشدی امام جمعه چالوس. ایشون تو بخشی از صحبتهاشون نکته ای رو گفتن که شاید مشکل و مسئله ی خیلی از شهرستانهای کشور باشه. بد ندیدم این قسمت از گفتگومون رو واستون بزارم ...

امام جمعه شهرستان چالوس در پاسخ به سوالی پیرامون میزان هماهنگی بین ارگانهای فرهنگی شهرستان ضمن اشاره به نسبی بودن این مطلب از تلاش ارگانهای مختلف برای ایجاد این هماهنگی خبر داد و افزود:« به هر صورت در اینجا همه به این نتیجه رسیده اند که باید همه دست به دست هم دهیم و سرمایه هایمان را روی هم بگزاریم و یک برنامه جامعی را فراهم کنیم . هرچند ما نتوانسته ایم کاملا در عمل هم اینگونه باشیم اما خود رسیدن به این نظر و تفاهم فکری می تواند در چند سال آینده ما را به نتیجه مطلوب برساند .»

ایشان یکی از اساسی ترین مشکلات در راه رسیدن به هماهنگی بین ارگانها و نهادهای فرهنگی شهرستان را تاکید مراکز استانی و کشوری هر نهاد بر اجرای برنامه های خودشان است . غافل از اینکه گاهی این برنامه ها با سیاستها و برنامه های جامعی که در شهرستان در حال اجراست منافات دارند :« مراکز ادارات باید متوجه بشوند که در شهرستان دارد یک کاری انجام می شود که با تجمیع امکانات و افکار و تجهیزات و برنامه ها به نتیجه مطلوب می رسد و اگر امور را به اینجا واگزار کنند فکر می کنم دستگاههای داخل شهرستان آمادگی ایجاد هماهنگی با یکدیگر را داشته باشند.»



شاهد ::: یکشنبه 88/8/17::: ساعت 12:12 عصر


یه روزی یه آقایی گفت جلوی من از مرگ صحبت نکنین .نگید مرگ بر آمریکا. نمی ذاشت پرچم آمریکا رو آتیش بزنن . می گفت زشته !

خواستیم بریم راهپیمایی روز 13 ابان گفت نرید از درساتون عقب می افتین . نباید کلاساتون رو تعطیل کنین.

چند سال گذشت...

حالا جلوی چشمش داد می زنن و شعار مرگ می دن با این تفاوت که دیگه مرگ بر آمریکا نیست . مرگ بر بسیجیه ! ولی اون اصلا مخالفت نمی کنه ...

دوباره 13 ابان شده . این بار از نظر همون آقا رفتن تو راهپیمایی هیچ اشکالی نداره ! هیچ کس از درسش عقب نمی مونه !! فقط باید یه دستمال سبز به دستت بسته باشی تا همه چیز حل شه ...

ما که سالهای ساله حرفمون یکیه و پاشم هستیم . تو همه راهپیمایی ها شرکت کردیم و هیچ وقت هم از درسمون عقب نیوفتادیم . همیشه حرف از مرگ دشمن زدیم و کنارش لطیف ترین شعرهای عاشقانه رو سرودیم و روحیه مون هم خط خطی نشد...

یکی بگه این آقایون چرا هی رنگ عوض می کنن؟؟؟؟  

------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ ن: دقت کردین رنگ کراوات عبدالله عبدالله کاندیدای معترض ریاست جمهوری افغانستان توی این چند تا نطق اعتراض آمیزش چه رنگی بود؟ (( سبز ))!!!!!



شاهد ::: دوشنبه 88/8/11::: ساعت 1:17 عصر


بانک ملت در اقدامی تحسین برانگیز متن پیامکهای اطلاع رسانی ورود به سایت بانکداری الکترونیک خودش در روزهای جمعه رو مزین به جمله ( یا صاحب الزمان ادرکنی ) نموده که واقعا جای تقدیر داره.

این امر رو می تونیم گامی در جهت اسلامی کردن بانکهای کشور (هر چند از نظر ظاهر) قلمداد کرد. به امید روزی که بانکهای کشورهای اسلامی در ظاهر و باطن اسلامی باشند. ان شاءالله. 



شاهد ::: شنبه 88/7/18::: ساعت 9:23 صبح


داشتن بصیرت در انجام امور بخصوص امور سیاسی و توجه به عکس العمل دشمنان در برابر کارهای ما اونقدر مهم بود که رهبر مهربونمون هزاران نفر رو زیر بارون شدید سرپا نگه داشت و این نکات رو به اونها و ملت گوشزد کرد!



شاهد ::: پنج شنبه 88/7/16::: ساعت 5:40 عصر


                                          

در یکی از سفرهای مقام معظم رهبری به استان مازندران ، آقا وارد منطقه محرومی به نام :

( ارس ما خوست )شدند. معظم له وقتی برای بازدید به مدرسه ای وارد می شوند، مشاهده می کنند که تمام میز و صند لی ها نو است آقا احتمال می دهند این کارها تشریفاتی است و برای ورود معظم له این کارها انجام گرفته است. مقام معظم رهبری با تیزبینی و ذکاوتی که دارند از بچه ها سؤال کردند که به من بگویید این میز و صند لی ها را چه زمانی برای شما آورده اند. یکی از بچه های کلاس جواب داد: آقا همین دیروز این ها را آورده اند. آقا نگاه عتاب آلودی به آن مسؤول انداختند و فرمودند: ضرورت ندارد به خاطر مسؤولینی که خودشان نسبت به مشکلات واقفند، بخواهید صحنه سازی کنید!



شاهد ::: سه شنبه 88/7/14::: ساعت 10:4 صبح


به نقل از مقام معظم رهبری:

....یعنى آن شخص نظامى که جلوى شما مى‏آید، چنانچه دیدید یقه‏اش باز است، یا دکمه‏اش افتاده، بدانید که قطعاً در میدان جنگ کم خواهد آورد! نه اینکه اگر یقه‏اش بسته بود و دکمه‏اش نیفتاده بود، کار را تمام خواهد کرد؛ نه، این جزو موضوع است؛ تمام موضوع نیست. یعنى اگر همه چیزش تکمیل باشد، اما مثلاً وقتى پیش شما مى‏آید، ببینید بند پوتینش باز یا شل است، یقین کنید که او در میدان جنگ آن کارى که شما مى‏خواهید، نخواهد کرد. باید کارش شسته رفته، مرتب، منظم و پُر و پیمان - در همان زمانی که از او متوقع است - باشد؛ شل و ول راه رفتن معنا ندارد. یک وقت یک افسر عالى‏رتبه حزب‏اللهىِ مشهور در ارتش نزد من آمد و از بس مقدس‏مآب بود، با دمپایى پیش من حاضر شد! به او گفتم اگر بعد از این تو را این‏طورى دیدم، راهت نمى‏دهم؛ برو! ردش کردم؛ بعد دفعه دیگر که آمد، دیدم بله، پوتین مرتبى به پا کرده است! بعضیها حزب‏اللهى‏گرى را با شل و ول بودن و بى‏نظم و بى‏ترتیبى اشتباه مى‏گیرند؛ حزب‏اللهى‏گرى که این نیست. رئیس حزب‏اللهى‏هاى هم? تاریخ - یعنى امیرالمؤمنین (علیه‏السّلام) - مى‏فرماید: «و نظم امرکم»؛ باید منظم باشید. نظم چیست؟ همان آیینى است که از هرکسى خواسته‏اند. هرجا نظمى دارد؛ میدان جنگ هم نظمى دارد؛ نظامى هم نظم خاصى دارد؛ باید آن نظم را رعایت کنید.

نقل شده در دیدار با فرمانده و جمعى از روحانیون رزمى، تبلیغى تیپ 83 امام جعفر صادق(ع)(11/9/1370)



شاهد ::: یکشنبه 88/7/12::: ساعت 10:20 عصر


فعالیتها و اعتراضات مردم همیشه در صحنه ی  دارالمؤمنین دزفول بر علیه گروه ظاله ی دراویش وارد مرحله تازه ای شد.

طبق اطلاعات رسیده در پی کشته شدن شخصی که در مقابل اعمال قبیح این گروهک تاب تحمل از کف داده و قصد به آتش کشاندن خانقاه و مرکز این گروهک را که تحت پوشش حسینیه!!!!! چند سالیست در دزفول به گمراه کردن جوانان مشغول است، داشته ، جوانان این شهرستان قصد تحصن آرام در مقابل این خانقاه داشتند که با شلیک تیر از جانب اهالی خانقاه روبرو شدند و به ناچار اقدام به پرتاب سنگ به سوی شیشه های خانقاه براه محافظت از خود نمودند که نیروی انتظامی به جای مقابله با دراویش تفنگ به دست ، برخلاف انتظار پلیس با اسپری اشک آور به مقابله با جوانان مؤمن دزفول پرداختند. و پس از بازداشت چند تن از آنان تا صبح جلوی در خانقاه به محافظت از آن مکان پرداخت.

با انتشار خبر این موضوع در میان مردم عزم مؤمنان دردآشنای دزفولی برای تخریب این مرکز ضد دین و ریشه کنی این مفسدان از دارالمؤمنین جدی تر گردیده .به امید آن روز...



شاهد ::: پنج شنبه 88/1/27::: ساعت 7:51 عصر


این روزا راه رفتن تو خیابون تبدیل به گذر از بین راهروهای نمایشگاهی شده پر از عکس ها و صحنه هایی که البته خیلی هاشون دل آزار و تنفرانگیزن. صحنه هایی از چشم چرونی های پسران و دلبری های شیطانی دختران.تا حالا پیش خودتون فکر کردین چطور یه دختر حاضر می شه طوری توی جامعه حاضر بشه که مدام شنونده متلک ها و هرزه گویی های مردان نامحرم باشه؟ چه دلیلی وجود داره که یه انسان بخواد همه حتی کسایی که از نظر اجتماعی اونقدر پایین هستن که شاید هیچ وقت حاضر نشه جواب سلامشون رو هم بده به چشم یه کالا بهش نگاه کنن و از قشنگی ظاهرش خوششون بیاد و لذت ببرن ؟

یا ازون طرف چطور مردی حاضر میشه با وجود سن بالا و قاعدتاَ داشتن خانواده به زنهای دیگه نگاه بد داشته باشه و حتی بهشون پیشنهاد دوستی بده؟ مسئله وقتی جالب میشه که بدونیم تمام خانمهایی که این پیشنهاد بهشون داده میشه لزوماَ بد حجاب یا خودمونی بگیم جلف هم نیستن!

الان نمی خوام هیچ پاسخی به این سوالات بدم . جواب رو می ذارم به عهده خود شما . این بار می خوام از شما یاد بگیرم . منتظر پاسخهاتون هستم...



شاهد ::: پنج شنبه 87/9/14::: ساعت 8:12 صبح

<      1   2   3   4      

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 165
بازدید دیروز: 204
کل بازدید :768157
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : شاهد[596]
نویسندگان وبلاگ :
اون یکی شاهد (@)[14]


« زبانی دارم که مانند تیغ زهراگین است. با همین زبان از عظمت ملت خود که دارای مکارم بسیار است دفاع می کنم.»
 
 
 
>>لینک دوستان<<
لحظه های آبی
فصل انتظار
پیاده تا عرش
کلبه
بندیر
جبهه وبلاگی غدیر
جامانده
اس ام اس های مثبت
سلمان علی ع
یادداشت های شخصی محسن مقدس زاده
مهربان
سامع سوم
نی نی شاهد
گل آفتابگردون
پا توی کفش شهدا
دریای دل
میم.صاد
سیمرغ
دفاع مقدس
به وبلاگ بر بچون دزفیل(دزفول) خوش اومهِ
یک نفس عمیــــــــــق
طوبای محبت
مهربانی
خاکریز ولایت
هیئت فاطمیون شهرضا
یک جرعه آسمان
عشق نامه
تربت دل
غزه در فلسطین
آنتی التقاط
نگاهم برای تو
حاج آقا مسئلةٌ
حقیقت بهائیت
از این دست
خواهر خورشید
دیسون
نیروی امنیتی
پـــــــــلاک
دکتر علیرضا مخبردزفولی
ناصیران
منم سلام
هنر آشپزی
تمهید سبز
کِلکِ بی کلک
خاک
خاکریز مقاومت دزفول
رحمت خدا
ارمینه
تا اقیانوس(میثم خالدیان)
یاد شهدای اندیمشک
اهدنا الصراط المستقیم
شاعرانه(عبدالرحیم سعیدی راد)
از 57
موجی
ملامحمد علی جولای دزفولی
بانک اشعارعاشورایی(سعیدی راد)
حروف سیاسی
وسعت دل
بُنگروز(پرموز)
ناگهان ترین
سبوحا- حاج اقا جلیلی
کیستی ما(یامین پور)
خورشید عالم تاب
یادداشتهای یک خبر نگار
سراب طنز
مرکز عاشورا دزفول
چوب خدا
راه 57
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اهواز
بچه های مسجد نجفیه دزفول
فاتحان دز
حسین سنگری
الف دزفول
التیام ( شعرهای مستعان)
گروه فعالان مجازی نخیل
بسیجیان پایگاه شهید سیادت
یاد شهیدان و رزمندگان اندیمشک
لبیک یا امام
شهید روح ا...سوزنگر
یک طلبه
پاورقی
خاطراتی شیرین از یک زندگی مشترک
باشگاه خبرنگاران-ویژه نامه شهادت حضرا زهرا(س)
عطار نــــــــــــامه
زن،بصیرت،عفاف و حجاب
نرمافزار مدیریت اطلاعات شهدا(ایثار)
کلیـــــد
میثاق(مسجدامام حسن عسکری دزفول)
خاطرات شهدا
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<