سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی انقلاب ما
آنکه گرفتاری اش را به نامهربان شکوه کند، حکیم نیست . [امام علی علیه السلام]

شاهد


امروز امتحان حفظ قرآن داشتم 11 صفحه اول جزء یک و بعد از این همه سال تازه توفیق شد و یکی دو دقیقه ای به تفکر در آیات نورانی کلام وحی گذشت و این نتیجه ش:

در قرآن مجید هرجا کلمه "قالوا" آمده در مقابلش "قال" آمده است و این تأکیدی ست بر لزوم روشنگری و پاسخگویی صریح به شبهات و پرسشها.

خداوند در قرآن کریم حتی در مقابل سوالات پی در پی و گاه بی ربط بنی اسرائیل هم هیچ گاه سکوت اختیار نکرده و پاسخ تک تک سوالات و صحبتهایشان را داده است.

فرهنگ پاسخگو بودن علاوه بر جلوگیری از ایجاد فضای غبارآلود و فتنه گون در جامعه، فرد مورد سوال را نیز به تفکر وامی دارد و همین تفکر می تواند سرچشمه یافتن راه حلها و راهکارهای تازه برای رفع مشکلات در ذهن فرد باشد.

پرواضح است که رسیدن به بصیرت بدون تفکر و تعقل امکان پذیر نخواهد بود و شاید اصطلاح "خواص بی بصیرت" از آنجا به وجود آمد که عده ای از مسئولین و خواص برای خود حاشیه امن دیده یا بوجود آورده بودند و از مواجهه با سوالات مردم و پاسخگویی به آنان سرباز زدند و همین امر موجبات دوری از تفکر و درگیر شدن در توهم را برایشان فراهم آورد.



شاهد ::: چهارشنبه 89/10/15::: ساعت 10:39 صبح


کاوه اشتهاردی مدیر مسئول ایران به شلاق و زندان محکوم شد.

خب این قطعا فاز جدید فتنه است و در واقع فتنه ی کمی بزرگ تر. فتنه ای که در آن عادل ترین افراد جامعه که قضات آن هستند رو در روی پاک ترین افراد جامعه یعنی بچه حزب اللهی ها قرار می گیرند. و هر کدام که ضربه بخورد به سود دشمن خواهد بود.

صاحبان سرمایه و قدرت و آقازاده هایی که تا خود را شناختند به لطف مقامات پدرانشان "آقازاده " بودند به جایی رسیده اند که همچون عبدالله بن زبیر, پدر را از سیف الاسلام بودن و منا اهل البیت بودن می کشانند به ایستادن در برابر ولایت و نامه ی بی سلام نوشتن.

و بعد کم کم فکر می کنند خودشان تمام انقلابند و خب مگر چه کم دارند که حاکم بلا منازع کشور نباشند و مگر نه اینکه عبدالله بن زبیر هم توانست به خلافت برسد, پس آنها هم می توانند و ...

عجیب است که می گویند مصلحت در این است که تا مطالبه عمومی نباشد سران فتنه دستگیر نشوند و بعد که نه دی " این همه لشکر به عشق رهبر " به خیابان ها می آیند و فریاد محاکمه فتنه گران را سر می دهند و از همین رو رهبر عزیز با خوشحالی از ثبت تاریخی نه دی سخن می گوید و از آن روز به قدر یک سال هم می گذرد, اما هنوز در نظر آقایان مطالبه عمومی اتفاق نیافتاده!!

و در مقابل همین که گوشه قبای همان آقازاده ها بر می خورد در کشوری که آزادی اندیشه افتخارش است به جرم انتشار نامه بیش از 200 تشکل دانشجویی مدیر مسئول حزب الهی روزنامه را حد می زندد!!!! شلاق! آن هم برای انتشار یک خبر؟؟؟ آن هم وقتی هر 14 نفر هیئت منصفه مطبوعات حکم به برائت می کنند؟؟

جادارد خود قضات محترم و پاک فعال در دستگاه قضا برای اعاده حیثیت از خود هم که شده وارد عمل شده و دادخواستی بر علیه قاضی این دادگاه تنظیم نمایند.

اصلا من که حقوق نخوانده ام شاید شاید شاید حکم عادلانه هم باشد . در کشوری که حکم قصاص یک قتل نفس آن هم با رابطه نامشروع پس از حداقل 6 یا هفت سال صادر می شود و بعد تازه قضیه رسانه ای شده و اجرای حکم معلوم نیست کی خواهد بود , چطور است که به محض انتشار یک خبر و به محض رسیدن دادخواست شاکی آن هم از آن سر دنیا , زود دادگاه تشکیل می شود و حکم صادر می شود؟

خود ما بچه های اینترنت بیش از یک سال است که دادخواست امضاء کرده ایم برای محاکمه سران فتنه و همین آقازاده فراری و کاملا مستند , می شود یکی جواب بدهد دادخواست بچه های نت در بایگانی کدام دادسرا خاک می خورد؟

اما فتنه گران بدانند این بار هم کور خوانده اند .شاید بزرگتر ها حب دنیا و زندگی باعث شود در امتحان بصیرت نمره قبولی نیاورند اما ما فرزندان انقلاب که مادرانمان با لبیک یا خمینی شیرمان داده اند می دانیم چگونه ناراستی ها را از دامن انقلابمان بزداییم که کمترین آسیبی نبیند و بصیرت را آن چنان به جهانیان می آموزیم که هرچه زودتر آمادگی حضور حضرت حجت را بیابد و ان شاءالله این فتنه هاتان ما را به لحظه دیدار چهره یار نزدیک تر می نماید.



شاهد ::: یکشنبه 89/10/12::: ساعت 5:32 عصر


 

برای گفتن حرف زیاد است اما باید فهمیده باشند اهل نفاق که بسیجیان امام خامنه ای بیش ار آن که اهل حرف باشند ، اهل عملند و همت مضاعف می کنند در نابودی دشمنان حضرت ماه...حالا  چه مصلحت دستگاه قضا اجازه بازداشت بدهد و چه ندهد، افسران جنگ نرم چنان به ستیز نااهلان و نامحرمان می روند که یک شب هم خواب آسوده نداشته باشند و ویلاهای شمال برایشان زندانی گردد مخوف تر از زندان آلکاتراز!

آقازاده فراری در ناف لندن هم که باشد از تیررس فرزندان سید علی در امان نیست که موشکهای ضد رادار قلم ما هر کنجی را که اراده کنیم می زند.

مهندس نقاش با آن بیانیه های کاریکاتوریش می تواند نمایشگاه بزند از این سر تا آن سر دالان دنیا را. اما دالانش از پر مرزهای ایران اگر بگزرد، پوستری می سازیم برایش از" نه دی" تا نبیره ها و  ندیده هایش هم نقاشی را از یاد ببرند.

تکنولوژی "حرب لمن حاربکم " ستارگان حضرت ماه آنقدر پیشرفته است که امواج عظیم ترین ماهواره های بی بی سی صفت هم در برابر فیلتر رسیورش جز نویزی بی دوام نخواهند بود و سروش شیطانی ایدئولوژی های" سروش" در حریم فرشتگان  ایران زمین به جایی نخواهد رسید.

خدا را شکر که ما نسل سومی ها هم جنگی داشتیم  جانانه. خدا را شکر که برای این جنگ نه حقوقی گرفتیم و نه کوپنی و نه سهمیه ای تا روزی نامردی نتواند آن را چوب کند بر سرمان.

برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره دفاع مقدس ما نسل سومی ها حتی لازم نیست اردو راه بیاندازیم و تا جنوب برویم . ما نسل سومی ها تک تک خانه هایمان را جبهه کردیم و صبح و شب جنگیدیم و " نه دی" جنازه های تفکر دشمن را از کوچه های شهرهایمان دور ریختیم که ما دست پرورده پدرانی هستیم که فتح المبین و والفجر 8 آفریدندو به ما آموختند بیداری را. 

 



شاهد ::: سه شنبه 89/10/7::: ساعت 6:58 عصر


این شعر رو 7/10/88 یعنی بعد از جنایت فتنه گران در اهانت به عاشورای حسینی و قبل از خروش امت حزب الله و روز تاریخی "نه ده" گفته بودم(البته اون موقع ما چالوس بودیم و چالوسیهای غیور نتونستند تا نه دی صبر کنند و " هشت ده" فریاد خشمشون رو روی سر فتنه گران آوار کردند...

تو را ای فتنه گر نابود می سازیم

صدای عو عوت ، خاموش می سازیم

مرا نشناختی ناکس!

من از نسل خروشانم

تمام زندگی را من ازان دوست می دانم

نه از مرگم هراسی هست

نه از گرگان بی ایمان

نه از نیش مگس هایی

                        که چون تو تازه رس هستند!

اگر هم تاکنون از من،

صبوری دیده ای ، تنها

پیام رهبرم را گوش جان دادم.

من از یاران عاشورام

و شاگرد کلاس غیرت عباس می باشم

تو را ای سبزک ملعون

ایا سبز لجن آجین

میان جوب های کوچه هامان محو میسازیم

و این اتمام حجت بود!

تو ای میری که از میری فقط نامی به خود بستی

و با همراهیّ بانویت

جمل را تازه می سازی

به والله ! عاشقان حضرت سید علی امروز

چونان امواج دریاهای طوفانی

تو و نام و نشانت را

به یک سر نیست می سازند

و آن دنیای شومت را همینجا

                                   جلوه گر بینی...

(شعر از شاهد)



شاهد ::: شنبه 89/10/4::: ساعت 1:12 عصر


بالا نوشت - جدیدترین دست نوشته حسین قدیانی- از من می پرسید حتما کلیک کنید

امام خامنه ای در همون روزهای اول بعد از آشوبهای فتنه گران فرمودند خودتون رو برای فتنه های بزرگتر آماده کنید... و امروز صدای شوم نزدیک شدن این فتنه ها به گوش می رسه... هیچ کس بهتر از  خود ما وبلاگ نویسها از هزینه های مادی و معنوی ای که بی چشم داشت طی این یک سال برای روشنگری و رو کردن دست منافقانه ی اصحاب فتنه خرج کردیم خبر نداره. چه روزها و شبهایی که با هزینه شخصی و از کامپیوترهای خونه هامون به اینترنت وصل شدیم و مطلب نوشتیم و جواب یاوه گوییهای جلبک های سبز رو دادیم و البته شنوای فحاشی های اونها به خودمون و خانواده مون و آرمانهامون بودیم.

تمام اینها حتی نه برای محاکمه ی سران فتنه که برای شادی دل رهبر عزیزمون بود. رهبری که ازمون خواسته بود "عمار"ش باشیم. خب "عمار" بودن هم زحمت داره , هم زخمی شدن داره و هم حتی شهادت! اما خیالمون نبود که زخممون از شمشیر خودی باشه!

از یک طرف سالهای سال سر سفره انقلاب یاد گرفتیم بی عدالتی رو هر جا و از هرکسی که بود برنتابیم و به هر وسیله که می تونیم محکومش کنیم و از یک طرف باید مراقب  اجرای دستور " جذب حداکثری و دفع حداقلی " باشیم.

اینجاست که بصیرت بسیجی بیش از پیش خودش رو نشون میده تا حواسمون باشه انتقاد و مطالبه به حق ما از دستگاه قضا مبنی بر رفع فیلتر از وبلاگی که خط مقدم مبارزه نرم با فتنه گران بوده و همچنین عدم تکرار چنین کج اندیشی هایی در برخورد با دلسوزان نظام و محاکمه عاملین واقعی فتنه و محاکمه و مجازات آقازاده های فراری , تبدیل نشه به مبارزه رودررو با رئیس دستگاه قضا! _ هرچند اگر روزی عدم کارآمدی و عدم امکان اصلاح هر مقامی و هر مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بهمون ثابت بشه با او مبارزه رودررو هم می کنیم _

همه مون از خدمات جناب آملی لاریجانی آگاهیم و نمی خواهیم و نباید به خاطر یک اشتباه تمام سوابق انقلابی ایشون رو زیر سوال ببریم که اگه این طور بشه ما دقیقا همونکاری رو می کنیم که دشمنان با صرف هزینه های گزاف نتونستن انجامش بدن و درواقع ما "بلندگوی مجانی استکبار " می شیم که البته از بسیجیان سید علی خیلی بعیده... نامحرمان بدونند! ما نه از خواسته مون کوتاه میایم و نه آملی لاریجانی رو از انقلاب طرد می کنیم...ما نسل سومی ها عادت داریم به کارهای بزرگ و شکافتن سقف آسمان و درانداختن طرح های نو. هرچند "انتم لا تشعرون"!

همیشه یادمون باشه که خواسته ی ما نابودی فتنه و فتنه گرانه نه نابودی نیروهای انقلاب! و اگر چه بقیه این اشتباه رو کرده باشند ولی افسران جنگ نرم حضرت سید علی اشتباه نخواهند کرد.

و به داداش حسین عزیز! مطمئن باش از پیگیری حق تو و تمام ستارگان حضرت ماه کوتاه نخواهیم امد هرچند بارها و بارها فیلتر شویم...

شاهد



شاهد ::: دوشنبه 89/9/29::: ساعت 8:41 صبح


وبلاگ قطعه 26 فیلتر و صاحب آن ، حسین قدیانی هم تهدید به بازداشت شده. شرمنده ام حسین قدیانی که در دوران ما فرزند شهید "آقازاده" نیست! که اگر بود حالا راست راست در خیابانهای بارانی و مه آلود لندن خوش می گذراندی و حتی فکر بازداشت تو، حکمش بازداشت بود!

خواهشن بجای فیلتر کردن یکی بگوید کجای این مطالب مشکل دارد؟
اشداء علی الکفار رحماؤ بینهم  برای کجاست؟ ایا مطالب ایشان غیر از سر دلسوزی بوده و مشفقانه؟ تو وصیتنامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) کجاس که در کوتاهی مسئولین، مردم باید وارد عمل شوند؟ لطفا اگر کوتاهی و قصوری نبوده صراحتا توضیح بفرمائید. این لینک رو هم مطالعه بفرمایید

نامه سرگشاده حسین قدیانی به رئیس قوه قضائیه

ادامه مطلب...

شاهد ::: دوشنبه 89/9/22::: ساعت 9:42 صبح


1- شهر داره آماده میشه...چراغهای عزا...پرچمهای سیاه...تکیه ها و خطوط دوار "چُلاب"...محرم نزدیکه...به قول و قرارهایی که سال پیش با امام حسین گذاشتیم پایبند بودیم؟

2- امروز تشییع پیکر جانباز شهید"ذاکریان زاده" بود و من بی خبر از همه جا داشتم به بسیجی ها وبلاگ نویسی درس میدادم و از جبهه ی جنگ نرم می گفتم. یعنی میشه این جبهه هم ما رو به شهادت برسونه؟!خدا کنه...

3- قرآن می خونم:"و {منافقان} وقتی مؤمنان را می بینند می گویند ایمان آوردیم و وقتی با روسای شیطانی خود خلوت می کنند می گویند همانا ما با شماییم و آنها را مسخره می کنیم! ." دو رو بر ما چند تا از این جور آدمها دیده می شه؟ نکنه ما هم جزوشون باشیم؟!!

4- خدایا ما رو عمار علی قرار بده نه مختار حسین...(اگه مختار جلوم بود می کوبوندم توی صورتش وقتی به بهانه عدم پیروزی حتی حاضر نشد میثم رو یاری کنه)



شاهد ::: سه شنبه 89/9/9::: ساعت 2:55 عصر


توی این چند وقته عبارت "جنگ نرم" رو بارها و بارها از زبان افراد مختلف و بخصوص مسئولین رده های مختلف نظامی و امنیتی شنیدیم. جالب اینه که همه خودشون رو در صف اول جنگ نرم می دونن! و البته برای اثبات این مدعا هر چند وقت یک بار بخشنامه ای به زیر دستاشون می نویسن و با برپایی چهارتا کلاس و مسابقه وبلاگ نویسی و برپایی همایش هایی که تنها نتیجه شون پر کردن بخش "لا لا لالایی" برنامه صرفا جهت اطلاع هست! فکر می کنند که اصلی ترین فرمانده ی جنگ نرم هستند!! غافل از اینکه تمام این حرکات در نهایت فقط "دفاع نرم" هستند نه "جنگ نرم"!

در واقع با یک نگاه گذرا به عملکرد مسئولین می تونیم خیلی راحت به این نتیجه برسیم که تنها افرادی که توی این مدت " جنگ نرم " رو فرماندهی کردند خود شخص امام خامنه ای و دکتر احمدی نژاد بودند.

در مفهوم جنگ، حمله حرف اول رو میزنه و حمله نرم یعنی با دقت، مسائل و مشکلات طرف مقابل رو زیر ذره بین بگیری و در موقع مقتضی با رو کردن اونها ازشون به نفع خودت استفاده کنی و این چیزیه که بارها و بارها در سخنرانی ها و موضع گیری های رهبر فرزانه انقلاب و ریاست محترم جمهور دیده شده.

این که منتظر باشیم تا دشمنان - چه داخلی و چه خارجی- شبهه ای رو مطرح کنند و بعد ما خودمون رو به آب و اتیش بزنیم تا پاسخ شبهه شون رو پیدا کنیم و بعد کلی هزینه کنیم تا این پاسخ رو در ذهن مخاطبان جایگزین کنیم به هیچ وجه جنگ نیست! و هیچ وقت به پیروزی نمی رسه! چون تا همیشه ابتکار عمل رو به دست دشمن سپردیم و خودمون رو در موضع انفعال قرار دادیم.

برای پیروزی باید حمله کرد.



شاهد ::: یکشنبه 89/9/7::: ساعت 8:54 صبح


1- عید غدیر مبارک . هیچ می دونستید به گفته امام علی(ع) کسی که در این روز روزه داری رو افطار بده مثل اینه که ده "فئام" رو افطار داده ؟! و وقتی از ایشون می پرسن "فئام" یعنی چی؟ جواب می دن: صد هزار پیغمبر و صدیق و شهید!
و تازه از این بالاتر امام علی (ع) ادامه دادند : و کسی که جماعتی را افطار دهد من ضامن می شوم او را بر خدای تعالی از کفر وفقر...

ان شاءالله قدر این روز بزرگ رو بدونیم و شکر گذار بچه شیعه شدنمون اون هم توی کشور امام زمان و زیر سایه ولایت فقیه، باشیم که هیچ نعمتی بالاتر از ولایت نیست.

2-  یادمون باشه : ولایت بی بلا معنا ندارد... نجف بی کربلا معنا ندارد

3- برام سوال برانگیزه و نمی تونم ساده از کنارش بگذرم که چرا از میان جملات کوبنده و استثنائی آخرین پیام امام به مناسبت هفته بسیج سال 67 امروزه تنها به چند جمله ی ادبی مثل "بسیج شجره طیبه است" اکتفا میشه و دو پاراگراف بعدیش برای جوونها قرائت نمیشه!( من این دو پاراگراف رو در زیر میارم. داعیه داران پیروی از خط امام بخوننشون. لطفا!)

" ... من مجددا به همه ملت بزرگوار ایران و مسئولین عرض می کنم چه در جنگ و چه در صلح بزرگترین ساده اندیشی این است که تصور کنیم جهانخواران خصوصا آمریکا و شوروی از ما و اسلام عزیز دست برداشته اند لحظه ای نباید از کید دشمنان غافل بمانیم‚ در نهاد و سرشت آمریکا و شوروی کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی - صلی الله علیه و آله و سلم - موج می زند باید برای شکستن‚ امواج طوفان ها و فتنه ها و جلوگیری از سیل آفت ها به سلاح پولادین صبر و ایمان مسلح شویم. ملتی که در خط اسلام ناب محمدی - صلی الله علیه و آله و سلم - و مخالف با استکبار و پول پرستی و تحجرگرایی و مقدس نمایی است‚ باید همه افرادش بسیجی باشند و فنون نظامی و دفاعی لازم را بدانند‚ چرا که در هنگامه خطر ملتی سربلند و جاوید است که اکثریت آن آمادگی لازم رزمی را داشته باشد.

خلاصه کلام‚ اگر بر کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین اندازد‚ چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الا هر لحظه باید منتظر حادثه باشیم. بسیج باید مثل گذشته و باقدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد. امروز یکی از ضروری ترین تشکل ها‚ بسیج دانشجو و طلبه است. طلاب علوم دینی و دانشجویان دانشگاه ها باید با تمام توان خود در مراکزشان از انقلاب و اسلام دفاع کنند‚ فرزندان بسیجی ام در این مراکز‚ پاسدار اصول تغییر ناپذیر ((نه شرقی و نه غربی)) باشند. امروز دانشگاه و حوزه از هر محلی بیشتر به اتحاد و یگانگی احتیاج دارند. فرزندان انقلاب به هیچ وجه نگذارند ایادی آمریکا و شوروی در آن دو محل حساس نفوذ کنند. تنها با بسیج است که این مهم انجام می پذیرد. و مسائل اعتقادی بسیجیان به عهده این دو پایگاه علمی است. حوزه علمیه و دانشگاه باید چارچوب های اصیل اسلام ناب محمدی را در اختیار تمامی اعضای بسیج قرار دهند. باید بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند و این شدنی است‚ چرا که بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست‚ باید هسته های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد. شما در جنگ تحمیلی نشان دادید که با مدیریت صحیح و خوب می توان اسلام را فاتح جهان نمود. شما باید بدانید که کارتان به پایان نرسیده است‚ انقلاب اسلامی در جهان نیازمند فداکاری های شماست مسئولین تنها با پشتوانه شماست که می توانند به تمامی تشنگان حقیقت و صداقت اثبات کنند که بدون آمریکا و شوروی می شود به زندگی مسالمت آمیز توام با صلح و آزادی رسید. حضور شما در صحنه ها موجب می شود که ریشه ضدانقلاب در تمامی ابعاد از بیخ و بن قطع گردد..."



شاهد ::: چهارشنبه 89/9/3::: ساعت 12:35 عصر


عرفه شهدای هویزه لطف کردن تحملم کردن و اجازه دادن صدای من هم میون اون همه عاشق از کنار اونها دعا بخونه...خیلی چسبید...ایشالا عرفات عرفه بخونیم.

این میون یه فکری ذهنم رو مشغول خودش کرده بود. حتما ماجرای شهدای هویزه رو می دونید! وقتی گروه شهید علم الهدی در کنار بچه های ارتش پیشروی می کنن و ناگهان بنی صدر دستور عقب نشینی می ده، ارتشی ها طبق دستور برمیگردن اما علم الهدی و دوستانش می رن جلو و ستون پنجم خبر اختلاف رو به دشمن می رسونه و دشمن هم نیروهاش رو بین بچه های علم الهدی و نیروهای ارتش هلی بورن می کنه و اینجاست که دانشجوهای ما قیچی می شن...

بنی صدر به این وضوح در اون برهه ی حساس چوب لای چرخ انقلاب گذاشت و خب شناسایی و دفع شد ولی فکر اینکه فقط یه بنی صدر توی کشور باشه فکر کاملا بچه گانه ایه! تا حالا فکر کردین چندتا مثل بنی صدر تو رده های مختلف نظام وجود داشتن که  یا جرات نشون دادن افکار پلیدشون رو نداشتن و یا فرصتش رو؟! 

فکر می کردم ای کاش بقیه هم همون موقع مثل بنی صدر خودشون رو نشون می دادن و با ملت رو بازی می کردن!

خلاصه این همه راه کوبیدیم بریم توی بیابون خدا دعا بخونیم شاید این افکار سیاسی از ذهنمون برن بیرون دیدیم نه خیر ! سیاست ما عین دیانت ماست! 



شاهد ::: پنج شنبه 89/8/27::: ساعت 9:46 عصر

<      1   2   3   4   5      >

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 75
کل بازدید :766395
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : شاهد[596]
نویسندگان وبلاگ :
اون یکی شاهد (@)[14]


« زبانی دارم که مانند تیغ زهراگین است. با همین زبان از عظمت ملت خود که دارای مکارم بسیار است دفاع می کنم.»
 
 
 
>>لینک دوستان<<
لحظه های آبی
فصل انتظار
پیاده تا عرش
کلبه
بندیر
جبهه وبلاگی غدیر
جامانده
اس ام اس های مثبت
سلمان علی ع
یادداشت های شخصی محسن مقدس زاده
مهربان
سامع سوم
نی نی شاهد
گل آفتابگردون
پا توی کفش شهدا
دریای دل
میم.صاد
سیمرغ
دفاع مقدس
به وبلاگ بر بچون دزفیل(دزفول) خوش اومهِ
یک نفس عمیــــــــــق
طوبای محبت
مهربانی
خاکریز ولایت
هیئت فاطمیون شهرضا
یک جرعه آسمان
عشق نامه
تربت دل
غزه در فلسطین
آنتی التقاط
نگاهم برای تو
حاج آقا مسئلةٌ
حقیقت بهائیت
از این دست
خواهر خورشید
دیسون
نیروی امنیتی
پـــــــــلاک
دکتر علیرضا مخبردزفولی
ناصیران
منم سلام
هنر آشپزی
تمهید سبز
کِلکِ بی کلک
خاک
خاکریز مقاومت دزفول
رحمت خدا
ارمینه
تا اقیانوس(میثم خالدیان)
یاد شهدای اندیمشک
اهدنا الصراط المستقیم
شاعرانه(عبدالرحیم سعیدی راد)
از 57
موجی
ملامحمد علی جولای دزفولی
بانک اشعارعاشورایی(سعیدی راد)
حروف سیاسی
وسعت دل
بُنگروز(پرموز)
ناگهان ترین
سبوحا- حاج اقا جلیلی
کیستی ما(یامین پور)
خورشید عالم تاب
یادداشتهای یک خبر نگار
سراب طنز
مرکز عاشورا دزفول
چوب خدا
راه 57
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اهواز
بچه های مسجد نجفیه دزفول
فاتحان دز
حسین سنگری
الف دزفول
التیام ( شعرهای مستعان)
گروه فعالان مجازی نخیل
بسیجیان پایگاه شهید سیادت
یاد شهیدان و رزمندگان اندیمشک
لبیک یا امام
شهید روح ا...سوزنگر
یک طلبه
پاورقی
خاطراتی شیرین از یک زندگی مشترک
باشگاه خبرنگاران-ویژه نامه شهادت حضرا زهرا(س)
عطار نــــــــــــامه
زن،بصیرت،عفاف و حجاب
نرمافزار مدیریت اطلاعات شهدا(ایثار)
کلیـــــد
میثاق(مسجدامام حسن عسکری دزفول)
خاطرات شهدا
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<