• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : راهپيمايي در مغازه!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 13 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    در جواب يک غريبه: سلام هموطني که نمي دونم چراخودت رو غريبه دونستي
    اگه مطالب وبلاگ من رو خونده باشي متوجه مي شي که من به هيچ وجه منکر مشکلات موجود در جامعه نيستم ولي معتقدم راهي که مي ريم درسته و بايد با همت و وحدت چاله چوله هاش رو رفع کنيم.
    دليلي که براي عدم کمک به لبنان آوردي به هيچ وجه منطقي نيست. اين که ممکنه عربها بعدا ما رو گاز بگيرن احتماليه که هيچ ارتباطي به وظيفه ما در حمايت از مظلوم نداره که اگر اين استدلال شما روبپذيريم بايد قبول کنيم که همين استدلال براي چين هم وجود داره پس توقع کمک به اونها هم نبايد داشته باشي!!!هر چند من به هيچ عنوان استدلالتون رو قبول ندارم. از ديد من و همفکر هام وظيفه ما کمک به همه مظلومين عالمه چه اونها قدر بدونن و چه ندونن.
    در مورد سانديس گفتي بايد تا حالا باورت شده باشه کسي که حاضره بعد از سي و دو سال هنوز هم با زبان روزه در دماي 50 درجه ي خوزستان و بعد از شب زنده داري شب قبل در راهپيمايي روز قدس شرکت کنه هيچ انگيزه اي جز رضاي خدا و ايستادگي بر اعتقادش نداره. من به عنوان يکي از تحصيل کرده ها و مهندسان ايران اين همه توجه به تحصيلکرده هاي خارج نشين رو توهين به خودم و به عالمان سرزمينم مي دونم. شما حق نداريد کسي رو که خارج از کشوره رو بر کشورش ترجيح داده بهتر از دانشمندان داخلي بدونيد.ما هنوز ترم اول دانشگاه بوديم که پيغامهاي دعوت از دانشگاههاي خارج از کشور دريافت مي کرديم خب اين وسط شايد عده اي هم دعوتها رو قبول کرده باشند که البته اين به هيچ عنوان نشانگر برتري علمي اونها نسبت به ما نيست.