• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : الله اکبر...الله اکبر
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مجتبي 
    اولا اگر همه‌ گروهها نبودند انقلاب پيروز نميشد. اين رو خود امام هم گفته‌اند.
    ثانيا آنان که خون به دل امام کردند الان در صدر حکومتند و انقلاب اسلامي مردم ايران را به نام خود مصادره کرده‌اند. چه ساده‌لوحانه گمان مي‌کنند که مردم نمي‌فهمند.
    ثالثا امام زمان در معتبرترين حديث فرمودند هرکس ادعاي ارتباط و نايب بودن من را کرد او را انکار کنيد. ما انکار مي‌کنيم امام خامنه‌ايتان را که به گفته‌ خود فرماندهان ارتش و سپاه، بدون دستور مستقيم او نيروها حق تير در تجمعات مردم را ندارند و در نتيجه خون تمام کشته شده‌هاي دو سال اخير گردن اوست. از جور او به امام زمان پناه مي‌بريم. آري اينان طعم نفش کشيدن در هواي ظهور را به ما چشاندند زيرا خوانده‌ايم که زمان ظهور وقتي است که ظلم و جور به حد نهايت مي‌رسد و صداي مظلوم به جايي نمي‌رسد زيرا کساني به نام اسلام بر ملت تحکم مي‌کنند و وقتي حضرتش ظهور کند اول کساني که از تيغش مي‌گذرند همانها هستند که در ادعاي اسلام در صف اولند.
    پاسخ

    سلام آقا مجتبي . در هر جاي دنيا که باشي نظاميان موظف به اطاعت از مسئول کشورشون هستند اگه نمي دوني بدون! در ثاني شما يک نفر رو نام ببر که با تير نيروهاي مسلح در اغتشاشات کشته شده باشه! ثالثا برادر انگار شما هنوز خيلي گيجي که با وجود اعتراف صريح گروهک منافقين و بهايي ها و خود آمريکا و اسراييل هنوز اون اغتشاش گرها رو مردم مي دوني!! پاشو از خواب ! معلوم نيست چقدر براي جبران اين خوابت زمان داشته باشي...