• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : مفسد في الارض يعني چه؟
  • نظرات : 2 خصوصي ، 14 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + صرفا جهت اطلاع 
    «آملي لاريجاني با اشاره به موضوع سران فتنه گفت: در بحث محاکمه سران فتنه و برخورد با آنها يک سري مصلحت وجود دارد که تصميم‌گيري درباره مصالح نظام صرفا به عهده من نيست. اين تصميم‌گيري‌ها و تشخيص مصلحت‌ها وابستگي‌ به ولي فقيه دارد و فراتر از تصميمات قوه قضائيه است که اين را مکررا گفته‌ايم.
    لاريجاني با اشاره به اين مطلب که من تصميم مصلحت‌آميز ولي‌فقيه را صحيح مي‌دانم، گفت: اگر با برخي از اين سران فتنه برخورد مي‌شد مي‌بينيد که اين افراد به امام‌زادگان تبديل مي‌شدند.»
    http://www.hayat.ir/?page=showbody_news&row_id=73892

    اين که ملت ميگويند مرگ بر ديکتاتور ريشه‌اش همين است! در ديکتاتوري ترين حکومت‌ها هم قوه قضاييه استقلال دارد. نه مثل اينجا که تمام تصميمات کشور حول يک نفر مي‌گردد.
    محکوم کردن با اين که چقدر حاضرند برايش هزينه کنند دو بحث مختلف است. مقام معظم رهبري بيشتر از هر کس ديگر به جايگاه مردمي موسوي و کروبي واقفند و از تبعات محاکمه آنها مي?ترسند. همان طور که شاه نمي‌خواست يک مو از سر امام کم شود.
    پاسخ

    صرفا جهت اطلاع! ما هم به مصالح نظام واقفيم اما جناب لاريجاني تعلل خودشان را به پاي رهبر مي نويسند چون رهبر معظم دقيقا در همان ابتداي فتنه گريها فرمودند بايد مطالبه عمومي براي محاکمه به وجود بيايد که اين مطالبه در "نه دي" به وجود آمد و به همين دليل هم رهبر در آن زمان بسيار از بصيرت مردم شادمان شده و فرمودند اين روز هم بايد جرو روزهاي تاريخي ملت ايران ثبت شود! از آن تاريخ به بعد اين آقايان ديگر بودند که ترس يا هر مسئله ديگر خودشان را بر مبناي آن صحبت آقا گذاشته و ادامه صحبت ايشان را از ياد بردند!