• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : 10راه براي داشتن خودروي ميلياردي!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 14 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضا 
    ببخشيد پابرهنه اومدم وسط
    اگر منظور از اين که همه متخصصان بسيجي بودن اينه که کارت بسيج دارن که بله همه‌شون کارت بسيج دارن که البته بعد از مرگشون صادر ميشه معمولن. اين روال بسيجه!
    مثلا شهيد عليمحمدي که عکس روي کارتش عکس پرسنلي نبود!!!
    تو فرهنگ لغت به اين ميگن شهيد دزدي! ميگن شارلاتانيسم!

    ولي جهت اصل مطلب من يک درخواست عاجزانه دارم و اون اينه که يک جمله روي کاغذ بنويس که «خودروي شخصي خاتمي در حراجي ...» و يک چند دقيقه‌اي بهش نگاه کن! اونوقت هر فحشي که به ذهنت ميرسه (که احتمالا توش تجملات و منافق و توطئه صهينونيست و سرگرم کردن سر مردم با اراجيف و پرداختن به حواشي به جاي خدمت رساني و ... ديده ميشه) رو بيا اينجا صادقانه بنويس ما استفاده کنيم!

    بهتر نبود جناب احمدي نژاد به جاي اين همه تبليغات چندماهه رسانه‌اي و ... مثل مردم عادي خودروي فرسوده‌اش را با تحويل به ايران خودرو از رده خارج مي‌کرد تا لااقل مهر تاييدي بر مردم‌داري و ساده‌زيستي‌اش باشد!؟ و نشان مي‌داد که رييس جمهور ايران تافته‌ي جدا بافته اي نيست و قانون با او مثل بقيه رفتار مي‌کند؟ در اين صورت لازم هم نبود که يک بدبختي را پيدا کنند که با دريافت تسهيلات (از سپاه) اسما دو و نيم ميليارد تومان اين ماشين را بخرد و بعد تيتر يک خبرها کنند!
    پاسخ

    مي گم اقا رضا شما عجب اطلاعاتي داري! نکنه اطلاعاتي هستي؟!اون آقاي خريدار خودش به شما گفت از سپاه تسهيلات گرفته؟... اون آقاي خاتمي که شما اسمشون رو بردي هشت سال رئيس جمهور اين مملکت بود و هشت سال خون به دل ما کرد ولي به حرمت راي هموطنانم هيچ وقت کلماتي نظير اونچه که شما و همفکراتون نثاردکتر احمدي نژاد مي کنيد رو درموردشون به کار نبردم. اين همون اعتقاديه که در جواب کامنت قبليتون عرض کردم. نه فقط احمدي نزاد بلکه هر ايراني ديگه اي هم مي تونه خودوري تعويضيش رو به مزايده بزاره _همچنان که در عمل همينطوره و با نزديک شدن به تاريخ تعويض اتوموبيلها در واقع مزايده اي در کوچه و بازار بر سر هر خودروي تعويضي در حال اجراست . فقط کافيه دقت کنيد!- .....در ضمن من که راه داشتن همچين ماشيني رو به سادگي و در 10 بند توضيح دادم . خاتمي يا هرک ديگه اي هم اگه مي تونه همين کارها رو انجام بده قول ميدم خودروش رو بيشتر از اين هم بخرن. ما که بخيل نيستيم!