• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : كجا بيدي نبيدي!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 15 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام؛

    به سلامتي.

    خوش باشيد هميشه به رغم ميل بدخواهان.

    با شعري تازه براي زادگاهم به روزم...


    پاسخ

    عليک سلام. تشکر شما هم خوش باشيد. حتما خواهم خواند...

    سلام

    ما پنجشنبه همايش شعر بود رفتيم اهواز جات خالي مرغ مونده بهمون دادن اخ چه بد مزه بود،اما در كل با خوش گذشت با بچه هاي شاعر ، راستي نتيجه همايشي كه شما رفتي چي شد؟؟؟ باپست جديد به روز هستم .

    پاسخ

    سلام . همايش ما نتيجه ش تو دراز مدت معلوم ميشه
    سلام
    شما هم رفته بوديد ؟
    به چند وبلاگ سر زدم از زيبايهاي اين همايش گفته بودند
    قهر نکنيد شما هم تعريف بکنيد تا بشنويم
    پاسخ

    چشم
    + ايران 

    اگر دهان اين نسل دوخته شود، مخالفت از ميان نخواهد رفت بلکه زبان و روش آن عوض خواهد شد. فرصتها را دريابيم. ايران در موقعيت خطي با به رسميت شناختن مخالفان و منتقدان ملتزم به مسالمت و فرآيندهاي قانوني زندگي توام با همزيستي و تفاوت را براي مردمان فراهم کنيم. آيا گوش شنوايي هست؟
    + احد صلح جو 
    خدايا توشاهد باش که چقدر شاهد تندي رفتار شدم چقدر آشنايان غريب وتنهايم گذاشتند . اگر عمري باقي باشد . براي همه اثبات خواهم کرد که ناجي پايگاه لشکر آقاست انشالله
    + ايران 
    دروغ» که به «بار» بنشيند، «انحراف» آغاز مي‌شود. «متوليان امر»، از فرط «ناتواني» در اداره کشور و «حسادت» بي‌اندازه به مديران طراز اول، در ميان عده اي بي کفايت محصور شده‌اند. مدعيان اصول، سالهاست هم پياله رمالان و جنگيران‌اند و به دام بدمستي آنان گرفتار امده‌اند. «جريان انحرافي»، اسم رمز «اين گرفتاري و آن ناتواني» است.

    جريان انحرافي، تازه‌ترين نسخه? يک «انحراف ?? ساله» است – و مگر مير حسين از اين انحراف ?? ساله نگفته بود؟ -. «قدرت مطلقه» در ?? سال اخير هر بار که به بحران مي‌رسد و فاجعه‌اي مي‌آفريند، با قرباني کردن چند نام و عنوان کردن چند واژه، «آلودگي ذاتي‌اش» را مثلاً! تطهير مي‌کند. روزي به نام سعيد امامي به نظافت خويش مي‌کوشد، باري به نام کهريزک و مرتضوي تجاوزش را پنهان مي‌کند و امروز هم به نام رمالي و مشايي، دولت نامحمودش را محدود مي‌کند و اصيل‌ترين باورهاي مردم را معرکه? قدرت مي‌سازد تا دين و آئينمان مضحکه? خاص و عام شود!

    هيچ چيز تازه نيست! قصه? ميدان داري اجنه بر عرصه? مديريت کشور، «رمز شکستن يک سکوت ?? ساله» است و تکرار حکايت «سگهاي گشاده و سنگ‌هاي بسته» است که «ميرمـان» گفته بود. دعواي اجنه بر سر انتخابات آتي، «تعبير خواب بامدادي شيخ» است و روياي قدرت آقازاده هاست و جاري شدن سيل خرافه و «به گل نشستن» کشتي نظام، اثبات ماجراي مشهور «بيل و پيل» است که «هاشمي نوشته بود».

    معلوم نيست «مصباح» هدايتشان! چرا در ميان خيل سوال‌هاي بي‌جواب «خاموش» نشسته است و نظريه‌پرداز حکومت اسلامي و تئورسين «فرقه مطلقيه» نمي‌گويد که قدرت خداي گونه و مطلقيه چگونه مسحور اجنه? شيطان شده است؟

    + ايران 

    مدعيان اصول، اين بار «نمي‌توانند» فتيله? دعوا و اختلاف بر سر قدرت را «پايين» بکشند، بناچار صدايشان را «بلند» کرده‌اند. صدايشان را بلند کرده‌اند که «گوششان سنگين» است؛ که اگر نبود مي‌دانستند ماجراي رمالي و کف بيني دولتمردان داستاني است که بر هر سر بازاري هست. شايد هم مستي زدگان قدرت خود را به کري زده بودند که نتوانستند در حساسترين روزهاي تاريخ کشور، از حمايت نامحمودشان دست بکشند و همچون مردم پيام ميرحسين را لبيک بگويند که مي‌گفت «من آمده‌ام، چون روندهاي سياسي، اقتصادي و فرهنگي موجود را نگران کننده يافتم. آمده ام تا کرامت انسان ها را پاس بدارم. آمده ام تا از حق مردم دفاع کنم و حامي گردش آزادانه و شفاف اطلاعات براي مردم، اين ولي نعمت دولت ها، باشم».

    متوليان امور و مدعيان اصول، اهل کرامات شده‌اند! زهر رمالي را چشيده و چشم بسته غيب مي‌گويند و مسئوليت خويش را فراموش کرده‌اند. فراموش کرده‌اند که در طلايي‌ترين سالهاي درآمد کشور، «خزانه» را صرف «خرافه» کرده‌اند و در بهترين سال‌ها درآمدهاي نفتي را به شياطين سپرده‌اند تا موجودي حساب ذخيره ارزي را فقط اجنه بدانند!. فراموش کرده‌اند که کارشناسان و دلسوزان اين مرز و بوم را يا زنداني کردند يا بازنشسته تا امروز که خودشان از دايره بيرون رانده شده اند ياد مديريت فاجعه بار بر کشور بيافتند. فراموش کرده اند روزي را که فرزند انقلاب اسلامي ميرحسين موسوي توهم مديران و انحراف دولتيان و رياست رياکاران و کلاهبرداران بر سرنوشت مملکت و نظام را فرياد مي زد. فراموش کرده اند هر صداي منتقدي را با داغ و درفش خاموش کردند تا کسي را که مي پنداشتند بله قربان گوي آنهاست حفظ کنند.

    افسوس! متوليان امر، باز هم به جاي آنکه به انحراف در جمهوريت و اسلاميت نظام بپردازند و به قانون اساسي بازگردند و به دامان فرزندان ملت پناه ببرند، به بازيچه‌اي و دروغي به نام جريان انحرافي مشغول‌اند.

    + ايران 

    جهلشان مرکب است، که اگر نبود مي‌دانستند تکرار سخنان رهبران جنبش، دست کم اقرار به يک اشتباه ? ساله است! جهلشان مرکب است که اگر نبود مي‌دانستند انکار آمارهاي دولت پس از ? سال ‌‌نهايت بي‌هنري است حتي اگر نامشان به هنر آراسته باشد! جهلشان مرکب است که اگر نبود مي‌ديدند که چگونه فاسد‌ترين مردمان بر اريکه? قدرت‌اند و بهترين فرزندان کشور در زندان محصورند. جهلشان مرکب است که اگر نبود مرز شجاعت و شقاوت را، مي‌ديدند و به شجاعت نداشته? دولتمردان نمي‌نازيدند و «نزديکيشان را با آنان جار نمي‌زدند» و «دروغ را از راست» مي‌شناختند. راستي که «جهل مرکب، بر بصيرتشان غبطه...
    سلام.
    من جواب بدم؟!
    چون خودمون هم بزور به روز ميشيم!
    حسابي درس هام تلمبار شده. نميدونم از کجا شروع کنم!

    پاسخ

    از سخت ترين قسمت درس شروع کن به خوندن يادت باشه هميه قورباغه ت رو اول قورت بده.
    + راز پنهان 
    بعدش هم من که ميدونستم کجايي؟ البته قبول دارم بهت زنگ نزدم!!!
    + راز پنهان 


    سلام ميشه سر وبلاگ چزابه نظر بذاريکه چطورميشه آمارجزيي بازديد از وبلاگ رو پيدا کنم؟

    ميخام به خاله بگم چطورآماربه دست بياره اما پيداش نمي کنم!

    قبلاً پرشين بلاگ داشت اماانگار پارسي بلاگ نداره؟

    پاسخ

    من که نفهميدم منظورت چيه!!!
    دل شما هم آب ما هم رفته بوديم .
    پاسخ

    ديدي چقدر خوش گذشت؟ مال اين بود که منم بودم ديگه!!!

    سلام

    الف- دزفول بمناسبت روز 4 خرداد بروزم.

    پاسخ

    دستت بي بلا. الان ميام بخونم

    سلام آبجي خانم

    من که سراغ گرفتم کافيه ديگه با من که قهر نيستي ؟ خوش اومدي .

    پاسخ

    سلام نه ديگه جرا قهر باشم. خودت هم خوش اومدي