سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی انقلاب ما
عزّتی والاتر از دانش نیست . [امام علی علیه السلام]

شاهد


اتل متل‌های قبلیم که یادتون هست. خیلی‌ها ـ یعنی تقریبا همه ـ وقتی خوندنشون می‌گفتن اینها شعرهای خودت نیست. مال آقای سپهره.

حالا اومدم بگم : من کجا و سپهر کجا. درسته من تحت تأثیر ایشون بودم وهستم .اون هم از نوع شدیدش. این شعرها رو هم وقتی گفتم که ایشون تازه شروع به شعر گفتن کرده بودن و تو نشریه فکه مطلب می زدن و کمتر کسی بین مردم می‌شناختشون. ولی من شیفته صراحت و پاکی و روونی کلامشون شده بودم و هیچ قالبی رو واسه گفتن حرف دل روون‌تر از قالب ایشون پیدا نکردم.

شعر سپهر مثل گدازه‌های آتش فشان، روون و زیبا و سوزنده ست. از دل کوه بیرون میاد و به هر چی برخورد کنه، هرچه قدر هم که محکم باشه تا عمقش نفوذ می‌کنه و همونجا محکم می‏مونه! 

 

اتل متل یه شاعر...

 

اتل متل یه شاعر

کنج اتاق نشسته

با یک تیکه کاغذو

یه قلب پینه بسته

 

می‌خواد که باز حرفش‌و

تو گوش کاغذ بگه

کب.تر قلبـــــش و

به آسمون پر بده

 

ـ: سلام کاغذ خوبم

منم همون غریبـــه

که روی خوشبختی رو

تو این دنیا ندیده

 

می‌خوام واسه تو امشب

یه شعر نو بخونم

حرف دلم رو باز هم

به گوش تو بخونم

 

راستی می‌دونی قلبم

برای چی شکسته؟

غباری از کدوم غم

روی دلم نشسته؟

 

امشب جلوی چشمام

عکس شهید همته

اسمش برای قلبم

تداعی غربــــــــــته

 

می‌گفت جوون بلند شو

به فکر کشورت باش

برای حفظ اسلام

مطیع رهبرت باش

 

حاجی نیستی ببینی

وقتی بلند می‌شیم ما

یه عده با اسم دوست

داد می‌زنن که برجا!

 

شکْه می‌شیم می‌گیم که

مطیع رهبریم ما

می‌گن : باشه ولیکن

همه به فرمان ما!

 

می‌گیم که با جوون‌ها

باید که مهربون بود

مثل امام و رهبر

با اون‌ها همزبون بود

 

می‌گن: برو بچه جون

حرفای غربی نزن

سرت رو بنداز پایین

هر چی که من می‌گم، من!

 

حاجی آخه می‌دونی

ما مدیونیم به شما

شما که انقلاب رو

دادید به دستای ما

 

حیفه تو شهر شاهد

غریب باشه شقایق

همیشه ابری باشه

هوای قلب عاشق

 

تا حالا دشمن ما

رودر رومون می‏جنگید

اما می‏گفت که باید

در رو به روش ببندید

 

اما حالا دشمنا

با دوست فرقی ندارن

خیلیا با اسم دوست

رو گلها پا می‏ذارن

 

قصه غربت ما

انگار تموم نمی‏شه

باید که حرفامون رو

به چاه بگیم همیشه

 

حاجی فدای صفات

ازون بالا نگام کن

تو این جنگ دوباره

 تورو خدا دعام کن

 

حاجی به جون زهرا

فکر نکنی بریدم

این حرفا از رنجیه

که این روزا کشیدم

                         (شعر از شاهد)

 



شاهد ::: دوشنبه 85/7/3::: ساعت 11:35 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 121
بازدید دیروز: 75
کل بازدید :766495
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : شاهد[596]
نویسندگان وبلاگ :
اون یکی شاهد (@)[14]


« زبانی دارم که مانند تیغ زهراگین است. با همین زبان از عظمت ملت خود که دارای مکارم بسیار است دفاع می کنم.»
 
 
 
>>لینک دوستان<<
لحظه های آبی
فصل انتظار
پیاده تا عرش
کلبه
بندیر
جبهه وبلاگی غدیر
جامانده
اس ام اس های مثبت
سلمان علی ع
یادداشت های شخصی محسن مقدس زاده
مهربان
سامع سوم
نی نی شاهد
گل آفتابگردون
پا توی کفش شهدا
دریای دل
میم.صاد
سیمرغ
دفاع مقدس
به وبلاگ بر بچون دزفیل(دزفول) خوش اومهِ
یک نفس عمیــــــــــق
طوبای محبت
مهربانی
خاکریز ولایت
هیئت فاطمیون شهرضا
یک جرعه آسمان
عشق نامه
تربت دل
غزه در فلسطین
آنتی التقاط
نگاهم برای تو
حاج آقا مسئلةٌ
حقیقت بهائیت
از این دست
خواهر خورشید
دیسون
نیروی امنیتی
پـــــــــلاک
دکتر علیرضا مخبردزفولی
ناصیران
منم سلام
هنر آشپزی
تمهید سبز
کِلکِ بی کلک
خاک
خاکریز مقاومت دزفول
رحمت خدا
ارمینه
تا اقیانوس(میثم خالدیان)
یاد شهدای اندیمشک
اهدنا الصراط المستقیم
شاعرانه(عبدالرحیم سعیدی راد)
از 57
موجی
ملامحمد علی جولای دزفولی
بانک اشعارعاشورایی(سعیدی راد)
حروف سیاسی
وسعت دل
بُنگروز(پرموز)
ناگهان ترین
سبوحا- حاج اقا جلیلی
کیستی ما(یامین پور)
خورشید عالم تاب
یادداشتهای یک خبر نگار
سراب طنز
مرکز عاشورا دزفول
چوب خدا
راه 57
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اهواز
بچه های مسجد نجفیه دزفول
فاتحان دز
حسین سنگری
الف دزفول
التیام ( شعرهای مستعان)
گروه فعالان مجازی نخیل
بسیجیان پایگاه شهید سیادت
یاد شهیدان و رزمندگان اندیمشک
لبیک یا امام
شهید روح ا...سوزنگر
یک طلبه
پاورقی
خاطراتی شیرین از یک زندگی مشترک
باشگاه خبرنگاران-ویژه نامه شهادت حضرا زهرا(س)
عطار نــــــــــــامه
زن،بصیرت،عفاف و حجاب
نرمافزار مدیریت اطلاعات شهدا(ایثار)
کلیـــــد
میثاق(مسجدامام حسن عسکری دزفول)
خاطرات شهدا
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<