سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی انقلاب ما
ذکر، رهنمود خردها و بیداری جانهاست . [امام علی علیه السلام]

شاهد


این شعر رو قبلا گفته بودم البته می دونم که پر از اشکال عروضیه ولی حرف دله دیگه. امروز تو راهپیمایی ای شرکت کردم که بانیش عشایر عرب زبان اهواز بودن . جالب بود برام و غرور انگیز که هر چند زبونشون رو نمی فهمیدم و از شعارهایی که می دادن چیزی متوجه نمی شدم ولی حسشون می کردم. با چه شوری غزه رو خواهر خونده ی اهواز معرفی می کردن و معلوم بود که از رهبر امر جهاد می خواستن. اون وقت بود که با خودم گفتم خاک بر سر امرای عرب خلیج که حتی خون و غیرت عربی هم تو وجودشون از بین رفته کاش یه کم از عشایر ما یاد می گرفتن ...

 کربلا دیدم حسین آنجا نبود
آن خدای شور و شین آنجا نبود

گر حسینی باشی اینجا کربلاست
راه کم کن هر کجایی نینواست

یار حق ، یار حسین بن علی ست
همره آن کاروان دلبری ست

هر کجا ظلمی، یزیدی ، کوفه ای
بهر ایمان مسلمان بوته ای

کربلا دیدن نه تنها بس بود
آی! مهدیّ زمان بی کس بود

کودک غزه اسیر صهیون است
اشک مادر همچو رود جیهون است

آی شیعه، غیرتت را العجب
یادت اید خیبر و شیر عرب

وای گفتم از عرب ، اشکم گرفت
کوه ترس و جهلشان ، خشمم گرفت

آی ترسوها ! امیران خلیج!
ای که دانای شما چوب و هویج!!

تا به کی ترس از عدو؟ عاقل شوید
بر کلام حق دمی عامل شوید

نفت دنیا زیر پاهای شماست
از چه می ترسید ؟ این دنیای شماست

از نژاد و رنگ ها خالی شوید
رو به خود آرید ، اسلامی شوید

هان ! فلسطین خانه ی امن شماست
از خدا ترسید، تنها او خداست

آی صهیون این پیام من شنو!
تا علی فرمان نداده ، خود برو

ورنه نامت را ز دنیا برکنم
خواب چندین ساله ات بر هم زنم

من یکی از عاشقان حیدرم
نوکری از نوکران حیدرم

گر که آقامان علی فرمان دهد
هر کدام از ما یل خیبر شود

یاور حق را خدا یاور بود
یار ظالم تا ابد ابتر بود

خون مولامان حسین بن علی
در رگ هر کودک ما منجلی

این بدان نابودیت حتمی بود
چشم امیّد جهان مهدی بود

                                   شعر از شاهد

 



شاهد ::: جمعه 87/10/20::: ساعت 6:26 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 13
کل بازدید :766321
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : شاهد[596]
نویسندگان وبلاگ :
اون یکی شاهد (@)[14]


« زبانی دارم که مانند تیغ زهراگین است. با همین زبان از عظمت ملت خود که دارای مکارم بسیار است دفاع می کنم.»
 
 
 
>>لینک دوستان<<
لحظه های آبی
فصل انتظار
پیاده تا عرش
کلبه
بندیر
جبهه وبلاگی غدیر
جامانده
اس ام اس های مثبت
سلمان علی ع
یادداشت های شخصی محسن مقدس زاده
مهربان
سامع سوم
نی نی شاهد
گل آفتابگردون
پا توی کفش شهدا
دریای دل
میم.صاد
سیمرغ
دفاع مقدس
به وبلاگ بر بچون دزفیل(دزفول) خوش اومهِ
یک نفس عمیــــــــــق
طوبای محبت
مهربانی
خاکریز ولایت
هیئت فاطمیون شهرضا
یک جرعه آسمان
عشق نامه
تربت دل
غزه در فلسطین
آنتی التقاط
نگاهم برای تو
حاج آقا مسئلةٌ
حقیقت بهائیت
از این دست
خواهر خورشید
دیسون
نیروی امنیتی
پـــــــــلاک
دکتر علیرضا مخبردزفولی
ناصیران
منم سلام
هنر آشپزی
تمهید سبز
کِلکِ بی کلک
خاک
خاکریز مقاومت دزفول
رحمت خدا
ارمینه
تا اقیانوس(میثم خالدیان)
یاد شهدای اندیمشک
اهدنا الصراط المستقیم
شاعرانه(عبدالرحیم سعیدی راد)
از 57
موجی
ملامحمد علی جولای دزفولی
بانک اشعارعاشورایی(سعیدی راد)
حروف سیاسی
وسعت دل
بُنگروز(پرموز)
ناگهان ترین
سبوحا- حاج اقا جلیلی
کیستی ما(یامین پور)
خورشید عالم تاب
یادداشتهای یک خبر نگار
سراب طنز
مرکز عاشورا دزفول
چوب خدا
راه 57
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اهواز
بچه های مسجد نجفیه دزفول
فاتحان دز
حسین سنگری
الف دزفول
التیام ( شعرهای مستعان)
گروه فعالان مجازی نخیل
بسیجیان پایگاه شهید سیادت
یاد شهیدان و رزمندگان اندیمشک
لبیک یا امام
شهید روح ا...سوزنگر
یک طلبه
پاورقی
خاطراتی شیرین از یک زندگی مشترک
باشگاه خبرنگاران-ویژه نامه شهادت حضرا زهرا(س)
عطار نــــــــــــامه
زن،بصیرت،عفاف و حجاب
نرمافزار مدیریت اطلاعات شهدا(ایثار)
کلیـــــد
میثاق(مسجدامام حسن عسکری دزفول)
خاطرات شهدا
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<