سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی انقلاب ما
مشک عطرى است نیکو . بردن آن آسان و بوى خوش آن پرورنده دماغ انسان . [نهج البلاغه]

شاهد


دیروز ایمیلی از یه دوست مسلمان خارجی دریافت کردم که حاوی یه فایل پاورپوینت بود با نام ایران.

با کلی ذوق و شوق دانلودش کردم و فکر می کردم توش پر از زیباییهای ایران عزیمونه! فکرشو بکنین بیشتر از 2 مگابایت داده رو دانلود کردم اونم با اینترنت دایل آپ خدا به داد قبض تلفن برسه!

خلاصه بازش کردم و با کمال تعجب دیدم پر از صحنه های اعدام و سنگسار و شلاق خوردن مجرمینه و سعی داشت این صحنه ها رو به عنوان نقض حقوق بشر تو ایران معرفی کنه . بعد هم رفت سراغ حمایت ایران از تروریست !! خیلی با حال بود عکسی از مقامات قبل از انقلاب در حال دست دادن با هیتلر گذاشته بود و کنارش عکس احمدی نژاد و سید حسن نصر الله و اسماعیل حنیه !!! و این یعنی حمایت ایران از تروریست و بعد هم انرژی هسته ای . نوشته بود آی مردم دنیا با بمبهای هسته ای ایران امنیت ندارید و به داد خودتون برسید و ازین جور حرفا!

البته من طی یه ایمیل بلند بالا با همون انگلیسی دستوپاشکسته ای که بلدم جواب اون طرف رو دادم اون هم در چند بند .( خودم حال کردم!) ولی انصافا وقتی اونا انقدر وقت و هزینه واسه خراب کردن وجهه ی ایران صرف می کنن واقعا وقت اون نشده که خودمون هم به فکر بیافتیم و هر کدوممون در هر جایی که هستیم خودمون و چند قدم بالاتر بکشونیم و آمادگی پاسخگویی به این اراجیفشون رو تو خودمون به وجود بیاریم ؟

هر چند به اعتقاد من همیشه بهترین دفاع حمله ست!

مبانی اعتقادی غربیا اونقدر سست هست که با یه تحقیق ساده بتونیم به چالش بکشونیمشون . چرا این کار رو نکنیم؟؟



شاهد ::: یکشنبه 88/7/5::: ساعت 9:50 صبح


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 8
کل بازدید :767651
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : شاهد[596]
نویسندگان وبلاگ :
اون یکی شاهد (@)[14]


« زبانی دارم که مانند تیغ زهراگین است. با همین زبان از عظمت ملت خود که دارای مکارم بسیار است دفاع می کنم.»
 
 
 
>>لینک دوستان<<
لحظه های آبی
فصل انتظار
پیاده تا عرش
کلبه
بندیر
جبهه وبلاگی غدیر
جامانده
اس ام اس های مثبت
سلمان علی ع
یادداشت های شخصی محسن مقدس زاده
مهربان
سامع سوم
نی نی شاهد
گل آفتابگردون
پا توی کفش شهدا
دریای دل
میم.صاد
سیمرغ
دفاع مقدس
به وبلاگ بر بچون دزفیل(دزفول) خوش اومهِ
یک نفس عمیــــــــــق
طوبای محبت
مهربانی
خاکریز ولایت
هیئت فاطمیون شهرضا
یک جرعه آسمان
عشق نامه
تربت دل
غزه در فلسطین
آنتی التقاط
نگاهم برای تو
حاج آقا مسئلةٌ
حقیقت بهائیت
از این دست
خواهر خورشید
دیسون
نیروی امنیتی
پـــــــــلاک
دکتر علیرضا مخبردزفولی
ناصیران
منم سلام
هنر آشپزی
تمهید سبز
کِلکِ بی کلک
خاک
خاکریز مقاومت دزفول
رحمت خدا
ارمینه
تا اقیانوس(میثم خالدیان)
یاد شهدای اندیمشک
اهدنا الصراط المستقیم
شاعرانه(عبدالرحیم سعیدی راد)
از 57
موجی
ملامحمد علی جولای دزفولی
بانک اشعارعاشورایی(سعیدی راد)
حروف سیاسی
وسعت دل
بُنگروز(پرموز)
ناگهان ترین
سبوحا- حاج اقا جلیلی
کیستی ما(یامین پور)
خورشید عالم تاب
یادداشتهای یک خبر نگار
سراب طنز
مرکز عاشورا دزفول
چوب خدا
راه 57
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اهواز
بچه های مسجد نجفیه دزفول
فاتحان دز
حسین سنگری
الف دزفول
التیام ( شعرهای مستعان)
گروه فعالان مجازی نخیل
بسیجیان پایگاه شهید سیادت
یاد شهیدان و رزمندگان اندیمشک
لبیک یا امام
شهید روح ا...سوزنگر
یک طلبه
پاورقی
خاطراتی شیرین از یک زندگی مشترک
باشگاه خبرنگاران-ویژه نامه شهادت حضرا زهرا(س)
عطار نــــــــــــامه
زن،بصیرت،عفاف و حجاب
نرمافزار مدیریت اطلاعات شهدا(ایثار)
کلیـــــد
میثاق(مسجدامام حسن عسکری دزفول)
خاطرات شهدا
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<