• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : سلاح شعر
  • نظرات : 1 خصوصي ، 14 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + غزه 

    صهيونيست»، شايع‌ترين فحش در ميان آلمان‌ها!

    يك روزنامه صهيونيستي در گزارشي به بررسي وضعيت يهوديان آلمان پرداخت و با اذعان نسبت به اينكه مسئله "هولوكاست" براي نسل جديد بي اهميت است، افزود: کلمه "صهيونيست" به يکي فحش هاي شايع در ميان دانش آموزان و دانشجويان آلماني تبديل شده است.

    به گزارش رجانيوز، "عوفر آدرت" روزنامه نگار سرشناس هاآرتص در اين گزارش كه با عنوان "يهودي؛ بدترين فحش آلمان شرقي"، درج شده نوشت: آخرين بررسي هاي انجام شده توسط "مرکز فدرالي آلمان براي آموزش سياست" نشان مي دهد که معلمان آلماني نمي توانند به راحتي در درس تاريخ، مبحثي را که به "هولوکاست" اختصاص دارد، به دانش آموزان تدريس كرده و آن را همانطور که مي خواهند براي آنان تشريح كنند.

    مجله آموزشي "فوکوس- شولي" نيز در آخرين شماره خود طي مقاله اي به بررسي اين موضوع پرداخته و در مصاحبه هاي مختلف، معلمان آلماني اين مشکلات و سختي ها را بيان مي کنند. براي نمونه يکي از معلمان در اين باره مي گويد: يک بار داشتم به طور کامل موضوع "هولوکاست" را براي دانش آموزان توضيح مي دادم. آنان به جاي اينکه سوالاتي در مورد قربانيان و تعداد آنان بپرسند، در مورد مسائل حاشيه اي که اصلاً اهميتي در اين موضوع ندارد، سوال مي کنند و اين نشان دهنده بي اهميت بودن موضوع براي آنان است.

    اين معلم تاريخ در ادامه مي افزايد: بايد بپذيريم که نسل جديد حساسيت کمتري نسبت به نسل گذشته در مورد اين موضوع از خود نشان مي دهد.

    در ادامه اين بررسي آمده است: زياد بودن تعداد مهاجران شرقي در آلمان نيز به بي اهميت شدن موضوع "هولوکاست" در اين کشور کمک کرده است. کارشناسان آلماني علت اين مساله را افزايش روز افزون تعداد مسلمانان در اين کشور مي دانند.