• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : سلاح شعر
  • نظرات : 1 خصوصي ، 14 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + غزه 

    صهيونيست»، شايع‌ترين فحش در ميان آلمان‌ها! (2)

    اين کارشناسان مي افزايند مسلمانان طوري رفتار مي کنند که تدريس اين موضوع در مدارس به معني تأييد و حمايت کامل "اسرائيل" است.

    تاکنون چندين بار درس "هولوکاست" توسط استادان تاريخ حذف شده، زيرا آنان مي دانند که در صورت تدريس، با واکنش شديد دانش آموزان روبرو خواهند شد.

    در همين راستا از سوي ديگر "جوتفريد کوسلر"، کارشناس "موسسه پژوهشي و بررسي هولوکاست" که مقر آن در شهر فرانکفورت قرار دارد، در اين باره مي گويد: کلمه "صهيونيست" به يکي فحش هاي شايع در ميان دانش آموزان و دانشجويان آلماني تبديل شده است.

    از سوي ديگر "سوزان آوربن"، تاريخدان آلماني در اين باره مي گويد: در تدريس اين گونه مسائل بايد از روش تدريس گذشته استفاده کنيم و متناسب با نسل جديد آن را آموزش دهيم، زيرا فرزندانمان در زمان ديگري نسبت ما زندگي مي کنند.

    وي در ادامه افزود: در حاليکه امروزه کودکان و شهروندان مهاجر که از کشورهاي شرقي به کشورهاي غربي آمده اند و هر روزه شاهد اقدامات نژادپرستانه از سوي غربي ها هستند، چگونه مي توانيم به آنان در مورد "هولوکاست" توضيح دهيم و سپس از آنان بخواهيم که به تسامح ديني ايمان داشته باشند و در کنار يکديگر زندگي کنند؟!