• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : اتمام حجت با فتنه گران
  • نظرات : 4 خصوصي ، 15 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + خدمتگزار نظام 

    سلام

    کامنت شما را تو وبلاگ يامين پور ديدم و چون فکر کردم طرف
    مخاطبتون من بود اومدم جوابتونو بدم

    از اين بابت نوشتم خدمتگزار (ونه گذار) سابق چون نظام امثال منو فريب خورده و فتنه گر ميدونه... وگرنه اگه کامنت بعدي منو نگاه کرده باشي ميبيني که هنوزم خدمتگزار نظامم اما بدون جيره و مواجب (بر عکس بعضي ها که برا برهم زدن تجمعات و کتک زدن مردم و رو کم کني 9 دي حق مأموريت و اضافه کار دريافت ميکنن).

    اصلاً اعتقاد ندارم به اينکه اگر حاکمان کشورم ( به طور اخص دولت حاکم) و نظامم خائن و منافق باشند، نظامي که عمر و جوانيم را به پاي آن گذاشتم را ول کنم.

    دوم اينکه بله نگرانم که بر طبل اختلاف کوبيدن شما آقايان کاري را که آمريکا با تمام قدرتش در حاليکه نظام اسلامي ما نوپا بود نتوانست بکند شما طي چند سال آينده انجام دهيد و اعتماد مردم را نسبت نظام از بين ببريد.

    اميدوارم که خداوند به بنده بصيرت و شما قدرت عطا فرمايد که...

    والعاقبة للمتقين

    پاسخ

    سلام..
    من اون کامنت رو با توجه به نوشته ي خودتون نوشتم. کامنت الان شما با اون کامنت زمين تا آسمون فرق مي کنه و البته حرجي بر من نيست چون در دنياي مجازي آدمها بر اساس نوشته هاشون شناخته مي شن. اينکه برطبل اختلاف کوبيدن به ضرر نظام و انقلابه هيچ کس منکرش نيست اما اختلاف نبايد بين خودي ها باشه و نمي تونيم و نبايد منکر اصل تبري در اسلام و در ارتباطاتمون باشيم. کسي که با اصل اعتقادات و آرمانهاي انقلاب موافق نيست و مناقانه و گاه آشکارا تيشه به ريشه انقلاب مي زنه هرگز جزو خودي ها به حساب نمياد و وظيفه هر شخص دلسوزيه که چهره ي واقعي اون رو به بقيه نشون بده تا کساني که ناآگاهانه از او حمايت مي کنند راه درست رو پيدا کند.