• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : الله اکبر...الله اکبر
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام ديدي گفتم كه روز 22 بهمن حسني مبارك كثيف فرار ميكنه يا استعفا ميده بلاخره هماني شد كه من گفتم تبريك ميگم به ملت ايران و مصر باپست جديد به روز هستم روز بياماندني و مراسم باشكوه روز جهاني داستان كوتاه در انجمن قصه دزفول بخوانيد حتماً .
    پاسخ

    سلام . تبريک مي گم.
    + مجتبي 
    «در هر جاي دنيا که باشي نظاميان موظف به اطاعت از مسئول کشورشون هستند اگه نمي دوني بدون!» مي‌دونستم که اونو گفتم ديگه. خواستم نگي که حساب رهبر از اينايي که مردم را کشتند جداست.
    «در ثاني شما يک نفر رو نام ببر که با تير نيروهاي مسلح در اغتشاشات کشته شده باشه!»
    وقت داشتيد به اين لينک سربزنيد و مطالعه کنيد. ميتونيد فهرست وار ببينيد. مخصوصا قسمت ?? و ?? خرداد رو مشاهده کنيد.

    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AC%D8%A7%D9%86%E2%80%8C%D8%A8%D8%A7%D8%AE%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%86_%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D8%AA_%D8%A8%D9%87_%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC_%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA_%D8%AF%D9%87%D9%85_%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA_%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C_%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

    اگر بيشتر وقت داشتيد اين دو مورد رو ببينيد.
    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D9%87%D8%B2
    %D8%A7%D8%AF_%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1

    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%A8_%D8%A7%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C

    «ثالثا برادر انگار شما هنوز خيلي گيجي که با وجود اعتراف صريح گروهک منافقين و بهايي ها و خود آمريکا و اسراييل هنوز اون اغتشاش گرها رو مردم مي دوني!!» استدلال زيبايي بود! ايول! اولا گروهک منافقين در انقلاب هم بودند. پس انقلابيون مردم نبودند؟! يا اگر فردا اسراييل اعلام کرد که احمدي‌نژاد و مشايي دست‌نشانده‌هاي ما در حکومت ايرانند (که به اعتقاد برخي تحليلگران واقعا هستند) آنها را طرد مي‌کنيد؟! يا اين که مي‌گوييد اسراييل از دشمني‌اش است که اين حرفها را مي‌زند. يا مثلا اگر رايو آمريکا اعلام کند که وبلاگ شاهد را افراد خود ما مي‌گردانند تا بسيج را از چشم مردم بيندازند، نکند که خودکشي مي‌کنيد. اين مثالها را جهت روشن شدن مشکل منطقي استدلالت گفتم. شايد هم به راستگويي منافقين و آمريکا و اسراييل و بهايي و ... اعتقاد قلبي داريد که هرچه مردم، موسوي، کروبي، تاجزاده، کديور و ... فرياد مي‌زنند که مومن! آنها را به ما نچسبان! حرفشان را قبول نمي‌کنيد و حرف اسراييل و امريکا و منافقين را دو دستي گرفته‌ايد و رويش قسم هم مي‌خوريد. بيدار شويد که براي بيدار شدن هيچ‌گاه دير نيست.
    پاسخ

    آماري که دادي اصلا معتبر نيست چون از سايت ويکي پديا ست که به وسيله هر فردي قابل تغيير هستش . در ضمن بحث شما روي ارتش و سپاه بود نه بسيج! از نظر ما هر ايراني يک بسيجيه مگر اينکه خلافش ثابت بشه و با اين نظر - که البته نظر شما هم هست و شما هم هر فرد طرفدار نظامي رو بسيجي مي دونيد!- هر شخصي مي تونسته سرخود و بر اساس احساس تکليف شخصي اي که نسبت به حفظ نظام و ارمانهاش داشته در مقابل اشوبگران ايستادگي و مبارزه کنه .در ضمن اقايون موسوي و کروبي و تاجزاه و... هم هرچند خيلي اروم همکاري غرب رو با خودشون تکذيب کردن ولي بسيار بلندتر و حتي با عملشون به وجود اين حمايت و همکاري صحه گذاشتن. شما خودت رو به جاي اونا خسته نکن

    صبح مي آيد


    وقتي او آمد جانها تازه شد ،
    همچون روحي تازه در کالبدي مرده ،
    با گرماي نفسها و کلام يک منجي ،
    زمستان بهار شد ،
    انقلاب شد.


    کجاست احياگري که احياي ما کند ؟
    زمين رنجور شده !
    نفسها به شماره افتاده ،
    خون در رگهاي انسانيت يخ بسته ،
    آدمها ، زمين و زمان ، همه چشم براه اند ،
    چشم براه وعده خدا ،
    چشم براه يک منجي ...


    اليس الله بصبح قريب .

    + مجتبي 
    اولا اگر همه‌ گروهها نبودند انقلاب پيروز نميشد. اين رو خود امام هم گفته‌اند.
    ثانيا آنان که خون به دل امام کردند الان در صدر حکومتند و انقلاب اسلامي مردم ايران را به نام خود مصادره کرده‌اند. چه ساده‌لوحانه گمان مي‌کنند که مردم نمي‌فهمند.
    ثالثا امام زمان در معتبرترين حديث فرمودند هرکس ادعاي ارتباط و نايب بودن من را کرد او را انکار کنيد. ما انکار مي‌کنيم امام خامنه‌ايتان را که به گفته‌ خود فرماندهان ارتش و سپاه، بدون دستور مستقيم او نيروها حق تير در تجمعات مردم را ندارند و در نتيجه خون تمام کشته شده‌هاي دو سال اخير گردن اوست. از جور او به امام زمان پناه مي‌بريم. آري اينان طعم نفش کشيدن در هواي ظهور را به ما چشاندند زيرا خوانده‌ايم که زمان ظهور وقتي است که ظلم و جور به حد نهايت مي‌رسد و صداي مظلوم به جايي نمي‌رسد زيرا کساني به نام اسلام بر ملت تحکم مي‌کنند و وقتي حضرتش ظهور کند اول کساني که از تيغش مي‌گذرند همانها هستند که در ادعاي اسلام در صف اولند.
    پاسخ

    سلام آقا مجتبي . در هر جاي دنيا که باشي نظاميان موظف به اطاعت از مسئول کشورشون هستند اگه نمي دوني بدون! در ثاني شما يک نفر رو نام ببر که با تير نيروهاي مسلح در اغتشاشات کشته شده باشه! ثالثا برادر انگار شما هنوز خيلي گيجي که با وجود اعتراف صريح گروهک منافقين و بهايي ها و خود آمريکا و اسراييل هنوز اون اغتشاش گرها رو مردم مي دوني!! پاشو از خواب ! معلوم نيست چقدر براي جبران اين خوابت زمان داشته باشي...
    سلام دوست عزيز با کليپ وحشتناک پسر جن زده بروزم. دانلود کن ضرر نمي کني. حجمش خيلي پائينه کمتر از دو مگابايت.