• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : بي احترامي به اعتقادات ديني، غرض يا اشتباه؟
  • نظرات : 4 خصوصي ، 20 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ميرعباسي 

    لعنت خدا بر دشمنان شيعه! ردپاي وهابيت در همه جا ديده مي‌شود!! امروز اينجا و فردا مكان‌هاي مقدس ديگر. در ايران جرأت اين كارها را نداشتند كه با اين كار مي‌خواهند قبح آنرا ريخته و با حريم شكني و بي‌حرمتي به اماكن مقدس، تيشه به ريشه اعتقادات پاك مردم خداترس و امام دوست بزنند و راه را براي اقدامات بعدي هموار كنند.

    آخر با كدام منطق مي‌توان پذيرفت و چگونه انديشه‌اي از مردم ديندار تصور كرده‌اند كه، براي تخريب يك مكان مقدس و تاريخي به دلايل واهي و بچه‌گانه متوسل مي‌شوند؟!!! كجاي دنيا سراغ داريد براي مرمت و تعمير يك اثر تاريخي آنرا كلاً تخريب كنند كه آنرا مجدد بسازند؟!! آنوقت ديگر به آن مكان جديد كه اثر تاريخي نمي‌گويند! آخر با كدام عقل آن مكان مقدس را كه آن همه نفس ملكوتي در آن كشيده‌ شده‌است و در و ديوار آن منقش به آيات قرآني است را، تخريب مي‌كنند كه مي‌خواهند بازسازي انجام دهند! فرق شما با وهابيان و يا آن كشيش قرآن سوز چيست؟ متأسفانه مسببين اين حركت وقيحانه نه عرق ملي و نه اعتقادات و تعصبات ديني داشته‌اند كه با چشم بستن به همه علايق و اعتقادات پاك مردم، و ناديده گرفتن زيربنايي‌ترين و ابتدايي‌ترين سطح اعتقادات فردي و اجتماعي، در حق مردم چنين جنايتي را انجام داده‌اند.

    استدعاي مردم از مسئولين مربوطه اين است كه با هوشياري كامل، كانون فتنه‌گري را شناسايي و عوامل آنرا قبل از فرار يا متواري شدن بازداشت كنند. تكليف اين اعمال سخيف و گناه كبيره‌اي را كه جاي هيچگونه شك و شبهه‌اي، براي كسي نمانده‌است، بعد از خدا به علماي اعلام و رهبر معظم مي‌سپاريم تا با قاطعيت با آنها برخورد كرده و با اشد مجازات با آنها رفتار شود.

    و مسلماً با هوشياري زعماي امر، سر منشأ حركات بي‌شرمانه (احتمالاً سياسي) در آن ريشه‌يابي خواهد شد و به آنها درسي خواهند داد كه ديگر اينگونه با اعتقادات مردم بازي نكنند.

    پاسخ

    انشاءالله ... آفرين بر غيرتتون