• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : يک لحظه با امام
  • نظرات : 4 خصوصي ، 53 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + جلبك سبز 


    خواهش مي کنم دوستان با بصيرت پيرو امام فقط يک بار اين ادرس رو که مي زارم با حوصله بخونند و خواهش مي کنم نظر بدين

    http://nurizad.info/?p=4605

    شمااز سربرآوردن دوباره ي اصلاح طلبان نگران بوديد. به همين دليل، به ريسمان سست آقاي احمدي نژاد دست برديد و اعتماد کرديد. به کسي که ريشه در باد داشته و دارد. اصلاح طلبان، گرچه منتقد ما و شما بوده و هستند، اما ريشه هاي سلامتشان آشکار و مطمئن است. درست همان چيزي که آقاي احمدي نژاد از آن بي بهره است. ظهور آقاي احمدي نژاد، و چنگي که او بر مقدرات بنيادين کشور ما انداخته است، تمثيل و تجلي حماقت آن مردمي است که نسل هاي بعدي اش، به ارتفاع فهم او خواهند خنديد. و نيز البته او را نخواهند بخشيد.

    من با اطمينان از همين سلولي که در آن زنداني ام، اعلام مي دارم: آقاي احمدي نژاد به وقت ضرورت، از شما "عبور" خواهد کرد و همه ي خاکساري هاي دروغين خود را کنار خواهد زد و ذات نا متعادل خود را عريان خواهد نمود. سلامت يک فرد را مي توان از ميزان سلامت اطرافيان او رصد کرد. حضور دزداني چون محمدرضا رحيمي در اطراف احمدي نژاد، نشان از دزد بودن خود وي دارد. او – احمدي نژاد- نابکاري است که با روي بردن به پرونده سازي، سعي در مخفي نگاه داشتن اسرار دزدي خود دارد. او، يک روز، رو در روي خود شما خواهد ايستاد و به شما خواهد گفت: پرونده ي همه ي شما پيش من است. به دزدي هاي من و اطرافيان من کاري نداشته باشيد تا به دزدي هاي شما کاري نداشته باشم.

    پاسخ

    اينکه آقاي احمدي نژاد در وقت ضرورت از ما عبور بکند يا نکند اصلا مسئله ي مهمي نيست! ما از روز اول احمدي نژاد را به خاطر اخلاق انقلابي و بي تعارف بودنش بر سر عقايدش حمايت مي کرديم و حالا هم چيزي عوض نشده!شما مي گوييد محمد رضا رحيمي مجرم است اما بيش تر از يک سال است يک سند هم رو نکرده ايد. سند بياوريد ما خودمان دست بسته تحويلش مي دهيم! قصه ي شما قصه آن دزدي ست که شبانه به خانه اي رفت و وقتي صاحب خانه گفت درخانه ام چه مي کني با پررويي جواب داد از کجا معلوم خانه ي تو باشد سندت کجاست!!!!! جانم ادعا را شما مطرح کرده ايد . تهمت را شما زده ايد پس سند را هم شما بايد رو کنيد نه ما!