• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : موج وبلاگي زيارت عاشورا را به رسانه ملي بازگردانيم
  • نظرات : 20 خصوصي ، 107 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام به شما و همه دوستان خوب و غيرتي
    بنده يکي از چيزهايي که در اين دنيا خيلي دوستش دارم همين زيارت عاشوراست و حقيقتا بهترين يادگار امام حسين(ع) و ساير معصومين(ع) که تماماً مظلومانه و غريبانه شهيد شدند به حساب ميايد و شايد زيارتنامه ديگري مثل اين زيارت نميتونه دل شيعه را التيام ببخشه.
    اما چه خوبه بصيرت! همان چيزي که مکررا در اين زمانه به داشتن آن سفارش ميشيم. مگه ما بيشتر از امام عزيزمان(امام خامنه اي) مي فهميم؟! که در خيلي جاها و کارها بدون اينکه نظر ايشان را استفتاء کنيم، سبقت ميگيريم.
    البته اين مطلب را به خودم و همه بسيجيان و دوستداران ايشان عرض ميکنم و ميخواهم بصيرتمان را افزايش دهيم.
    در پست جديدي که اخيرا تقديم نمودم ايشان صراحتا به وظايف خودشان در اين امور اشاره داشتند(که يک بخش آن در زير تقديم ميگردد) و لذا وظيفه ما فقط تبعيت محض از ولي مطلقه فقيه مان است حتي اگر قرآن را بر سرنيزه کنند!
    «رهبرى، يك مديريت كلان ارزشى است. گاهى اوقات فشارها، مضيقه‌ها و ضرورتها، مديريتهاى گوناگون را به بعضى از انعطافهاى غير لازم يا غير جائز وادار ميكند؛ رهبرى بايستى مراقب باشد، نگذارد چنين اتفاقى بيفتد.»
    پاسخ

    سلام . کلام و امر رهبر و حتي اشاره و نيم نگاه رهبر براي ما حکم لازم الاجراست. ولي اين اشتباهه که ما همه جا از آقا مايه بذاريم و خودمون رو از مسئوليت سنگين امر به معروف و نهي از منکر خلاص کنيم. آقا هميشه تاکيد دارند که روي اعتقاداتتون بحث کنيد و دستورشون در برپايي کرسي هاي آزاد انديشي نمونه ي اين تاکيدشونه. به بهانه ي وحدت نبايد خودمون رو تضعيف کنيم. من دلايلم رو براي اينکه زيارت عاشورا ( در همه جا و يا حداقل در منطقه خاص خوزستان) منافي وحدت نيست رو بيان کردم والبته باز هم دلايلي دارم . شما هم کاش دلايلتون رو ارائه مي کرديد. تشکر از دقتتون