• وبلاگ : شاهد
  • يادداشت : کانديد مي شويييم! (شعر طنز از شاهد)
  • نظرات : 3 خصوصي ، 33 عمومي
  • پارسي يار : 2 علاقه ، 2 نظر
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + برادران-2 

    مثال و نمونه بسيار مهم ديگر که هنوزعوامل آن به دست پرتوان عدالت و قانون سپرده نشده اند :

    آقاي الف(جمع کننده پول و اموال مردم و بيت المال)با دور زدن قانون و کمک پيگير افرادي چون نماينده سابق اصلاح طلب شهر قائم شهر و يکي از اعضاي شوراي مرکزي حزب شيخ مهدي کروبي(اعتماد ملي؟!) و افراد غير حزبي و حزبي اصلاح طلب نزديک و وابسته به آقاي هاشمي رفسنجاني-محمد خاتمي و….…اقدام به کلاهبرداري-زمين خواري و رانت خواري عظيمي از سيستم بانکي کشور و برخي از سازمانها و ادارات دولتي و غير دولتي نظير>تامين اجتماعي-تربيت بدني-صنايع-بانکهاي مختلف استان مازندران و…….نمود.

    1-:آقاي الف(جمع کننده اموال مردم وبيت المال)با دريافت وامهاي دهها و صدها ميليوني و ميلياردي متعدد-از جمله وام ميلياردي بشل براي ساخت کارخانه اي تمام خودکار در آن-و خرج پول وام بشل براي خريد دهها و دهها قطعه ويلا-انبار-مغازه-خانه و زمين در آلاشت ، بهنمير ، ميدان جانبازان قائم شهر ، پرژي کلا ، روستاي قاديکلاي بزرگ قائمشهر ، روستاي ميارود و روستاي کوتناي قائمشهر ،جاده نظامي ، 20متري کوچه چشمه{کوچه ظرافت قائمشهر} ، فيروزکوه ، خانه هايي در دوبي و کشورهاي اروپايي از جمله کشور آلمان ، چشمه سر قائم شهر و …+پرداخت وام ربوي به مشتريان خود که بدست وي{الف=جمع}متحمل آسيب مالي و ورشکستگي شدند. + دريافت کد اقتصادي در سابق به نام کارگران ساده دل + دريافت جواز شرکتهاي صوري به نام کارگران ساده دل براي ضربه مالي زدن به رقبايش در سطح بازار و کارهاي غير قانوني ديگر. + پراکنده نمودن کارگرانش در کارخانه هاي مختلفش براي تن ندادن به تشکيل شورا يا انجمن کارگري + کار کشيدن مضاعف از زنان کارگر مستضعف چه در شرکت انواع حبوبات-ادويه جات و… بسته بندي اش و چه کار در خانه و پاک کردن حبوبات و خشکبار و…با حقوق کم و غير قانوني + استثمار شديد دانشجويان کارگر و مردان و زنان کارگر مستضعف+دريافت امضاء و تاييد اجباري در روز اول کاري از کارگران به منظور گرفتن مدرک مبني بر پرداخت تمام سنوات و حقوق آنها بر پايه قانون کار + قرار بر ساخت ورزشگاه بزرگ توسط جمع و ايام با خدمات و امکانات تربيت بدني…؟ و مشخص نشدن سرانجام آن و پولهاي کلان خرج شده + قرار بر کارگزار تامين اجتماعي شهر…شدن توسط ايام به دستور آقاي الف + فرار از پرداخت کامل ماليات با انواع شگردهاي مختلف و……. >اقدام به معاملات غير شرعي و غير شفاف نمود.

    2-:آقاي(جمع)براي فرار از ماليات دست به کارهاي خلاف و غير قانوني ميزند،از جمله :

    تشکيل دفاتر خريد و فروش روزانه با اعداد و ارقام غير واقعي و ساختگي{دفتري-کامپيوتري}با کمک افرادي خاص و در ساعاتي خاص دور از چشم ديگر کارمندان يا حسابداران سالم و کاردان ،استفاده از اسمهاي مجهول و دروغين هنگام خريد مواد اوليه و…از کارخانجات بزرگ ، پرداخت رشوه ، تهيه فاکتورهاي صوري ، مشاوره با افراد ماهر در فرار از پرداخت کامل ماليات و جعل اسناد به منظور ورشکستگي يا عدم توجيه اقتصادي دروغين فلان شرکت يا کارخانه ، حساب سازي ، دور زدن قانون با انواع شگردهاي مختلف و غالبا پيچيده ،خريد ملک و املاک از پول وامهاي ميلياردي متعدد به نام فرزندان و… ، تشکيل تيم فوتبال در يکي از کارخانه هايش ، و…….

    3-:آقاي الف(جمع کننده اموال مردم و بيت المال)برخي از وامهايش را به نام افراد ديگر دريافت ميدارد-ومبلغي را به آنها ميپردازد.

    4-:آقاي الف(جمع؟!) با ياري ايام؟!>{سياه و تباه کننده ايام خوش کارگران و جوانان}>با تشکيل اسناد جعلي و با ادعاي کذب ورشکستگي فلان کارخانه يا فلان شرکت-از پرداخت ماليات و بدهي بانکها طفره ميرود؟؟؟!!!!

    5-:آقاي الف در يکي از شهرهاي ايران بيش از 10مغازه و خانه دارد.آقاي الف علاوه بر خانه هاي کوچک و بزرگ متعددش >خانه اي تجاري و مسکوني چند صد ميليون توماني در دور ميدان جانبازان قائم شهر دارد>وي بالاي آخرين طبقه اين ساختمان اقدام به تبليغات سه تا از کارخانه هايش مينمايد.

    6-:يک قطعه زمينش در اطراف ميدان جانبازان قائم شهر به سمت ميدان امام>سالها قبل بيش از يک ميليارد و پانصد ميليون تومان بوده است.اداره تامين اجتماعي…؟براي خريد اين ملک آمد ولي آقاي جمع مبلغي بالاتر پيشنهاد نمود.هم اکنون قيمت اين ملک آقاي جمع نزديک 2ميليارد تومان برآورد ميشود.

    7-:شنيده ها حکايت از کمک مالي صدها ميليون توماني آقاي جمع به شيخ مهدي کروبي دارد.الله اعلم.

    8-: آقاي الف مبلغ380ميليون تومان براي ورشکستگي و آسيب مالي زدن به رقبايش خرج نمود.

    9-:آقاي الف با خريد سلفون و کارتن با طرح بسته بندي{رقيبش} >و پر کردن انواع حبوبات آلوده-نامرغوب-و پر از خاک و …موجب آسيب مالي و نهايتا ورشکستگي يکي از همکارانش شد.آن همکار و برادرش که توسط آقاي الف و ايام ضربه جبران ناپذير مالي خوردند، به دليل مشکلات روحي، فشار طلبکاران و…دق کردند و هم اکنون در زير خروارها خاک سرد سيد نظام آرميده اند.

    10-:الف با کمک آقاي ايام؟! ، صدها قطعه زمين افراد ورشکست شده،يا نيازمند پول را با قيمت پايين خريداري نمود.منبع مالي خريد زمين و خانه هاي ارزان قيمت الف ، از وامهاي بيشمارش تامين شده است.